Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas nu bara att det blir som många av oss hoppas: att sådant som grävda diken inte ska ses som strandskyddat, och att det ska gå att bygga i vettig omfattning.Äntligen lättar regeringen på strandskyddet!
Tolkningarna har varit absurda. Förbud att göra något alolos nära "möjligen vattenförande dike". Ställen där gammalt folk aldrig sett vatten.
I storstäder bygger man flervåningsbygnader invid vatten. På landsbygden får man inte ens ta hand om sin mark när den har diken eller bäckar.
Avsikten har varit god och riktig men byråkrater ute i landet har gjort orimliga tolkningar.
Läste lite. Verkligen en beundransvärd bonuspappa, förstår att du är stolt.Köpt ny resväska och funderar om den lilla fungerar som handbagage. Måste mäta. Försöker fokusera på praktiska detaljer. Stressar ihjäl mig att jag inte ska hinna ner till begravningen på lördag/måndag. Polisen lovade att jag skulle få mitt pass den här veckan. Kommer boka resa och visum minuten jag får meddelandet.
Jag vet inte vad jag ska göra, känna. Always Remember I Love You, Arily älskade Bob. En liten tröst är att han hedras för sitt arbete, kall, och att han gjorde skillnad i så mångas liv.
Om någon undrar så heter han Bob Munro om ni vill söka på honom. Jag är så stolt att jag vill att alla ska veta vad han gjorde.
Skriv en lista.Växlar mellan att vara hyper och handlingsförlamad. Just nu bara sitter jag här och surfar medan resväskan är öppen och jag slängt ner några kläder i den. Jag är helt utmattad. Måste leta reda på sommarkläderna.