Vad gör vi? Del CCVIII

Jag försöker planera allt som måste göras. Det största problemet är Megara, jag vet inte vem jag kan hitta som kan ta hand om henne när jag är bort

Först, andas.

Du har ju ofta varit djurvakt åt dina syskon, det är dags att be dem om hjälp nu.

Har du pass? Och behöver du något intyg för att få flyga med och ta in insulin/sprutor till Kenya? Har du någon annan medicin som behöver intyg?

Idag har jag satt ner vitlöken. Borde gjorts i höstas men det hann jag inte, men nu är den nere och karln är lycklig.

Har haft en säck jord på hallgolvet några veckor, de var stelfrusna så jag tog in 1 så jag kunde täcka löken. Han har muttrat över den några gånger.

Tänker inte avslöja att det kommer in en ny säck imorgon för nu börjar det bli dags att plantera om pelargonerna och så purjolöken :angel:

Bra att du sa det, verkar inte som de gör det. Har bokat tid hos Globen polis imorgon och ber en stilla bön att de kommer vara snabba. De säger ca 5-6 arbetsdagar. Min syster flyger ner så fort hon kan så då känner jag mig lite lugnare. Plus då att det löser sig med Megara.
Jag fick mitt pass på typ ett dygn när jag gjorde mitt, kanske två men det gick i alla fall jättefort! 🤗

Hoppas allt ordnar sig och beklagar förlusten.

Nä dags att sova. Blir en låååång jobb vecka med enbart 1 dag ledigt.

Ska på utbildning på onsdag. Det ska bli roligt, då kan jag passa på och lära känna de kollegor som är med bättre.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 598
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 358
Hundavel & Ras Jag har ingen vidare erfarenhet av katt i hemmet med husky mer än kort period med min katt Nisse, vilket inte fungerade. Jag hade...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
3 171
Senast: Mkb
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
848
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka