Vad gör vi? Del CCVIII

Mitt helggott både igår och idag 😇☺️😋. Frödinge kladdkaka, färska jordgubbar och sia blåbärsglass. Smakade bra med detta och kaffe nu efter 2-3 härliga timmar I stallet där jag både fixade åt min och en stallkompis hästs boxar samt promenerade omkring en halvtimme med pållan 😊 (måste ju ha balans i livet även fast jag ligger på kaloriunderskott) och före jag drar igång med hushållssysslor och middag medan veckans världscupshoppning från Leipzig står på teven 😊.
Måste ju dock sitta bänkad när Peder och Roffe rider 🤩.

Känns iaf bättre i kroppen idag; lyckades halka brevid hästen igår på gräset under promenaden då jag for ner på höger smalben och lixom sträckte till ända hela vägen upp till nacken 😆.

Jag följer er andra och tvättar idag, nu måste jag gå och lägga tvätt i tumlaren och hängtorka jobbkostymen.
Kaffet är urdrucket och glassen uppäten :down:

Dags att aka till en annan liten forstad till Portland och trana hund. Det ska bli sa roligt, jag har inte tranat nagon hund alls, inte mina heller, sedan innan hjartattacken i mitten pa November. Nu kan jag atminstone starta lite latt med att bara tala om for nagon vad de ska gora. :p

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 596
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 356
Hundavel & Ras Jag har ingen vidare erfarenhet av katt i hemmet med husky mer än kort period med min katt Nisse, vilket inte fungerade. Jag hade...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
3 171
Senast: Mkb
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
847
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka