Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här får de i stort sett inte läxor längre.Snart klara med läxan. Det är svårt att inte ta över och göra den själv
Det här var när de hade hemuppgift istället för lektion på plats. Det är nästan bara då det är läxa.Här får de i stort sett inte läxor längre.
Aha. Men pga AI har de knappt sånt heller. Är bara när de har utvecklingssamtalsdag.Det här var när de hade hemuppgift istället för lektion på plats. Det är nästan bara då det är läxa.
Beklagar förlustenJag är helt förstörd. Min älskade bonuspappa är död. Jag försöker desperat flyga ner till Nairobi så fort som möjligt. Är det någon som kan tipsa mig om var jag kan boka bra och billiga flighter t/r?
Det här är inte riktigt.
Har med satt igång en maskinEn till som tvättar Vi har också haft besök av min vän och när hon åkte gick vi ut och klyvde ved. Tror vi i uppe i ungefär 10 kbm staplat nu.
Och nu kom det upp. Tog tid...Haha. Skrev ett inlägg på fb men det kom aldrig upp. .inser att jag skrev chemtrail med citattecken runt
Sannolikt.blev inlägget raderat.