Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade för mig normala nivåer på alla järnprover för nån månad sen. Det kan ju ändrats förstås.Sömnbrist? Järnbrist? gravid igen?Nä men låter jobbigt =/
Knepigt! När det andra låter normaltHade för mig normala nivåer på alla järnprover för nån månad sen. Det kan ju ändrats förstås.
Sover typ 10-12 h per natt
Gravid hoppas jag verkligen inte![]()
Skicka det hit tack och massa kyla med ;PHär har vi spenderat ett par timmar utomhus i strålande solsken, röjt undan i trädgårdslandet och påbörjat förberedelse inför odling senare i vår. Skönt!
Riktig vårkänsla ute idag och det behövdes verkligen! Nu säger de ju att det ska komma snö till veckan, men den här eftermiddagen gav ändå hopp om att våren är på väg.![]()
Förr när jag bodde vid Rådhuset brukade jag hyra bil en gång/månad och storhandla samt köra bort skräp. Det jag sparade på att storhandla var mer än vad bilhyran kostade om jag jämförde med att handla på ICA Kungsholmen, som är svindyra iofs. Jag köpte bl a kattmat och sand för en månad åt gången och övriga stapelvaror.Försöker peppa mig själv att åka iväg och slänga kartonger, burkar, plastförpackningar på åv. Just nu längtar jag efter en bil som jag bara kan lassa in allt i och åka. Iofs så skulle bilen stå längre bort än jag har till bussen. Men kunde slänga in allt istället för att vika och platta och stuva ner allt i kassen.
Sedan sälla mig till skaran tvättande bukefalister.
Förr när jag bodde vid Rådhuset brukade jag hyra bil en gång/månad och storhandla samt köra bort skräp. Det jag sparade på att storhandla var mer än vad bilhyran kostade om jag jämförde med att handla på ICA Kungsholmen, som är svindyra iofs. Jag köpte bl a kattmat och sand för en månad åt gången och övriga stapelvaror.![]()