Vad gör vi? Del CCVIII

Planen var städning och preppning i trädgårdslandet, men det blåser som attan ute. Blir en aning osugen, hoppas det mojnar lite - alt att motivationen ökar under dagen. 😅

Fryser lite. Ska dra några filtar över mig.
Kollat på ikeas hemsida, funderar på att köpa två skåp med skjutdörrar ur Ivar-serien och ställa dem på varandra bakom köksbordet. Då blir skjutdörrar bra.
Hmm … 🤔

Inget underställ, inga broddar! Den känslan!
5.5 km på lätta ben.
I eftermiddag ska vi fira mitt gudbarn som har fyllt fyra.
Innan dess blir det mammas kycklingköttbullar och pappas aioli.
IMG_2630.webp

Även här går tvättmaskinen varm, samtidigt som undertecknad bearbetar en matkoma orsakad av pannkaksbrunch :d Ska smälta maten en stund till innan det är dags att ta itu med dagens göromål: vika tvätt, dammsuga, torka ur kylskåpet och slappa framför världscupshoppningen. Jag vet ju vilken del jag ser mest fram emot... ;)

Har format till ögonbrynen ytterligare, verkligen sjukt mycket lättare när de är färgade - hårstråna syns ju :p . Klar med tvätten och ska snart gå till gymmet.

Här tvättas det också, jag är dock inte inblandad i det :D

Vi har börjat fundera på hur vi ska göra om sovrummet, samt göra om vårt "extrarum" till barnrum. Det är inget vi kommer att göra nu, men det är ju aldrig fel att börja skissa och planera (jag gillar sånt)

Vi har nu mätt en hel del i sovrummet, och inser att gamla hus inte är byggda för moderna möbler :cautious: Nästan alla mått är ett fåtal cm "fel".

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 595
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 347
Hundavel & Ras Jag har ingen vidare erfarenhet av katt i hemmet med husky mer än kort period med min katt Nisse, vilket inte fungerade. Jag hade...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
3 171
Senast: Mkb
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
847
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka