athena_arabians
Trådstartare
Dags att sätta igång med dagen - tvättstugan väntar.
Jag måste också tvätta idag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dags att sätta igång med dagen - tvättstugan väntar.
Älskar - klockren formulering!Här är det vinter fram till maj någon gång då sommaren knackar på och vill släppas in och så förekommer några dagar av tjafs mellan vinter och sommar innan vinter ger med sig och släpper in sommar. Känns det som, helt ärligt!
Var ner och tände i pannan men glömde ta med mig tvätten ur tumlaren därifrån.Jag måste också tvätta idag...
En klassiker.. Så gör jag på jobbet går och hämtar sak 1 som jag skall ha just nu går tillbaka och kommer på att jag måste ju snart ha sak 2 som var på samma plats. När man kommer tillbaka med sak 2 kommer man på att jag måste ju ha sak 3-7 typ..Var ner och tände i pannan men glömde ta med mig tvätten ur tumlaren därifrån.
Tror det är en sån där dag när hjärnan har en slappardag, men inte jag.
Mmmm. Dessutom inbegriper det, såhär vintertid, att jag måste klä på mig varma kläder och kängor.En klassiker.. Så gör jag på jobbet går och hämtar sak 1 som jag skall ha just nu går tillbaka och kommer på att jag måste ju snart ha sak 2 som var på samma plats. När man kommer tillbaka med sak 2 kommer man på att jag måste ju ha sak 3-7 typ..
Nej, vi har inglasad altan men där blir det ju kallt. Vi kan stänga men då kommer inte katterna in där.Ouch! Det är tidigt! Har ni något uterum eller liknande att ställa in dem i så skulle jag börja uppmuntra dem, annars vet jag inte riktigt.
Sömnbrist? Järnbrist? gravid igen? Nä men låter jobbigt =/Trött och fryser. Fattar inte varför jag är så trött hela tiden!