Vad gör vi? Del CCVIII

Har varit ute hos ponnyerna och morgonfixat. Nu tar jag en stödvila i soffan, känner mig så vansinnigt trött idag :sleep: Min lilla valp har hittat en kudde som han har brottningsmatch med. Egentligen borde jag kanske stoppa honom innan kudden går sönder, men jag orkar verkligen inte just nu. Han brukar inte förstöra saker, så jag hoppas att det går bra för kudden.

Dricker kaffe i sängen efter en ledsen dotters ord igår kväll "inte gå utan mig igen". Två mornar har jag gått upp medan hon sovit och då har hon krupit upp ledsen i min famn eftersom jag gått utan henne. Och jag har inget emot att stanna kvar en stund till i sängen :laugh:

Ok... hittade just den här på Amazon. Kanske lite väl brutalt O_o

81zh9Kca4NL._AC_SL1500_.jpg

:nailbiting:

Var ner och tände i pannan men glömde ta med mig tvätten ur tumlaren därifrån. :banghead:
Tror det är en sån där dag när hjärnan har en slappardag, men inte jag.
En klassiker.. Så gör jag på jobbet går och hämtar sak 1 som jag skall ha just nu går tillbaka och kommer på att jag måste ju snart ha sak 2 som var på samma plats. När man kommer tillbaka med sak 2 kommer man på att jag måste ju ha sak 3-7 typ..

En klassiker.. Så gör jag på jobbet går och hämtar sak 1 som jag skall ha just nu går tillbaka och kommer på att jag måste ju snart ha sak 2 som var på samma plats. När man kommer tillbaka med sak 2 kommer man på att jag måste ju ha sak 3-7 typ..
Mmmm. Dessutom inbegriper det, såhär vintertid, att jag måste klä på mig varma kläder och kängor.
Sommartid kan jag ju bara stoppa fötterna i ett par tofflor och knata iväg.

Har ätit frukost och tvättar vidare.
Fick just svar med en tid från "min" tatuerare, så pepp och glad (en tid i maj, men en ska peppa i tid och tatuering gör mig alltid glad! :laugh: ) !

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 595
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 346
Hundavel & Ras Jag har ingen vidare erfarenhet av katt i hemmet med husky mer än kort period med min katt Nisse, vilket inte fungerade. Jag hade...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
3 171
Senast: Mkb
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
846
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka