Vad gör vi? Del CCVIII

Jag är helt förstörd. Min älskade bonuspappa är död. Jag försöker desperat flyga ner till Nairobi så fort som möjligt. Är det någon som kan tipsa mig om var jag kan boka bra och billiga flighter t/r?

Det här är inte riktigt.
Beklagar förlusten! Jag brukar använda Skyscanner för att hitta de bästa och billigaste alternativen, den sammanfattar alternativ från de flesta flygbolag och så kan man anpassa efter avgångstid, hur många byten man vill ha som mest, osv...

Laddar för att ta mig upp ur soffan för att hänga den tidigare nämnda tvätten och sedan byta om för att gå ut och äta middag med maken. Helt spontant och inget fancy alls, men oj vad gott det ska bli!

Jag är helt förstörd. Min älskade bonuspappa är död. Jag försöker desperat flyga ner till Nairobi så fort som möjligt. Är det någon som kan tipsa mig om var jag kan boka bra och billiga flighter t/r?

Det här är inte riktigt.
Beklagar.😢🌸
Hoppas att det löser sig med resan.

Har lagat mat till middag och ett par dagars matlådor, och ätit middag med sambon. Tagit en snabb dusch. Nu ska jag försöka varva ner och göra kväll.

Varit på stallet och testat scentwork med hästen, roligt!
Det har även öppnat upp sig en eventuell möjlighet till ett riktigt roligt extrajobb, skulle vara ett bra sätt för mig att komma från sjukskrivningen, så hoppas på att det går vägen.

Gjort äppelgele 2 liter och 3 liter äppelmust. Nu är höstens äpplen jag har haft tillgång till slut. Får se om pappa har mer att använda.
Glömde ju 1 bröd till barnet och 4 surdegsbröd gjorda. De sistnämnda blandades i en buke allt på en gång. 1.5 kg vatten och 2 kg mjöl det blev lite otympligt. Receptet var så. Blir mindre/bunke nästa gång.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 597
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 356
Hundavel & Ras Jag har ingen vidare erfarenhet av katt i hemmet med husky mer än kort period med min katt Nisse, vilket inte fungerade. Jag hade...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
3 171
Senast: Mkb
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
848
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka