Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nyss kommit hem från stallet, nu vill jag dö :down:

(Känner att jag vill förtydliga för att undvika obekväma missförstånd: det är alltså inte mitt psykiska mående som är värre än vanligt, utan min fysiska hälsa. Sjuk, orkar knappt andas osv. Den sortens "jag vill dö" och således ingen anledning att bli orolig)

Ska ut i regnet igen ... ugh. Det regnar ihardigt hela tiden idag och prognosen sager att det ska halla i sig tills midnatt, eller sa, och pa eftermiddagen ska det bli mycket stark vid. :banghead:
UGH ... hall tummarna att passet kommer fore Torsdag nar vi tankte aka.:crazy:

Sitter i soffan beredd att se på gråtfilm. Och så går inte dvd:n att koppla ihop vettigt med tv:n. Blir dålig svartvit bild.
Kände att jag gjorde ”sur Lilla My-min”.
Nu får de fan ta tillbaks skit-dvd:n som de lovade skulle funka. Normalt hade jag varit mer DI Leva och köpt en ny bara.
Men den här veckan har varit så mkt skit. Så jag är rätt vass nu.
It’s on like donkey kong!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
2 3
Svar
56
· Visningar
1 102
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
299
· Visningar
7 048
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 111
Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 054

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka