Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag tvättar måste jag kolla på ”analoga” klockan i telefonen för att snabbast kunna räkna ut när maskinerna gått klart.@ufot … och jag som hade svårt att lära mig den digitala klockan när den kom…
Det är ju långt mellan provtagningarna där. Den måste inte ha sjunkit snabbt.Öh om ferritin ligger på 13 och intervallet är 10-290 ligger man lite lågt då?
Och den grafen på kreatinin?
Sen 2022 har den virrat runt.
Den sjönk som en sten där 2017/2018. Varför gör det så?
Edit: man ska inte googla lågt kreatinin
Näe snabbt är det ju inte men ändå en rejäl sänkning. Jag är alltid frågvis när det gäller mina prover. För att jag vill veta sakerDet är ju långt mellan provtagningarna där. Den måste inte ha sjunkit snabbt.
Varför frågar du inte dem istället för här då, om du vill veta?Näe snabbt är det ju inte men ändå en rejäl sänkning. Jag är alltid frågvis när det gäller mina prover. För att jag vill veta saker
Dags att börja sätta muskler för jag antar att du inte räknas som undernärd.Näe snabbt är det ju inte men ändå en rejäl sänkning. Jag är alltid frågvis när det gäller mina prover. För att jag vill veta saker
Tja vi får väl se framtida provtagningar hur de ser ut.Dags att börja sätta muskler för jag antar att du inte räknas som undernärd.
När jag tvättar måste jag kolla på ”analoga” klockan i telefonen för att snabbast kunna räkna ut när maskinerna gått klart.
Gjorde vårrullar med böngroddar och fint skurna grönsaker och filodeg som fick tillagas i ugnen. Till det soja- och sweet chili-sås.
Har inget recept. Men ta lite groddar, tunt skivade grönsaker, tunt skivad tofu och stek det tillsammans med lite soja och hoisinsås. Lägg det sedan på filodeg och vik ihop och rulla till vårrullar. Pensla på olja och kör i ugnen i lagom temp. Mycket gott!Åh vad gott, vill du dela recept/instruktioner?