Vad gör vi? Del CCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Öh om ferritin ligger på 13 och intervallet är 10-290 ligger man lite lågt då?
Och den grafen på kreatinin?
Sen 2022 har den virrat runt.
Den sjönk som en sten där 2017/2018. Varför gör det så?
Edit: man ska inte googla lågt kreatinin

Bifogade filer

• IMG_3798.webp
    IMG_3798.webp
    23,5 KB · Visningar: 75
@ufot … och jag som hade svårt att lära mig den digitala klockan när den kom…
När jag tvättar måste jag kolla på ”analoga” klockan i telefonen för att snabbast kunna räkna ut när maskinerna gått klart. :)

Jag har sprungit väldigt försiktigt på löpbandet, duschat, ätit, och sitter nu och kollar lite videos med fötterna i fotmassageapparaten.
Haft kramp under fötterna ungefär hela dagen. Hoppas massagen och värmen fixar det.

Katten ligger brevid på sin värmematta och ser otroligt nöjd ut 😻

Kom på att jag glömt att välja julklapp från jobbet. Vi får välja på massa saker på en sajt. Så nu blev det ett årskort på Liseberg. Brukar inte gå dit så ofta, inte varit där på flera år faktiskt mest för inträdet blivit så dyrt. Men de dekorerar väldigt trevligt till halloween och jul och så kanske blir det något besök på sommaren med. Så det var perfekt!

Fått tillbaka julgranen som varit utlånad till föräldrar (vi firade ju ändå där). Stuvade in den i förrådet eller snarare la den överst på allt annat. Jag måste verkligen röja i förrådet under våren!

Åh vad gott, vill du dela recept/instruktioner? :d
Har inget recept. Men ta lite groddar, tunt skivade grönsaker, tunt skivad tofu och stek det tillsammans med lite soja och hoisinsås. Lägg det sedan på filodeg och vik ihop och rulla till vårrullar. Pensla på olja och kör i ugnen i lagom temp. Mycket gott! 😊

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
59 241
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 419
Hundavel & Ras Jag har ingen vidare erfarenhet av katt i hemmet med husky mer än kort period med min katt Nisse, vilket inte fungerade. Jag hade... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
4 380
Senast: Mkb
·
Skola & Jobb Hej! Jag håller på att leta arbete efter att ha läst klart på universitetet. Ingenjör som inte är renodlat datainriktad, men med väldigt...
Svar
10
· Visningar
723
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Dressyrsnack nummer 18