Vad gör vi? Del CCVIII

Snön töar. Plusgrader fortfarande.
Tacksam för varje sådan dag.
Dricker kaffe och önskar att jag fick hänga i soffan flera timmar till.
Jobb 8-15:30.
IMG_2576.webp

Kroppen är väl fantastisk ändå? Både mannen och jag är 40+. Trots det har ett nytt litet liv börjat gro i min kropp - på första försöket! :love:

Det är klart att mycket kan hända och än är det väldigt tidigt, men bara själva grejen att kroppen kan och fortfarande fungerar så bra! Jag är helt full av vördnad.

Mindre roligt är väl att det här är den första morgonen som jag mår illa :cautious:

Näst sista dagen för den här veckan. När helgen är slut känns det som det är en oändligt lång vecka framför men nu sitter jag här och veckan är snart slut.

Kom just in till jobbet. Egentlgen är jag för slutkörd för att vara här. Vill bara sova

Min bonuspappa får troligtvis komma hem idag. Han mår under omständigheterna gansla bra. Det var nog mycket tuffare för mig och resten av familjen rntom. Luften gick helt ur mig igårkväll och jag typ rasade bara ihop i soffan och orkade ingenting.

Blir nog en bra dag ändå

Tydligen tagit sovmorgon! Dusch och frukost först och sedan ska här pluggas (2 inlämningsuppgifter till på söndag!) blandat med skidskytte i em.

Vad var frågan? Någon "störtdykning" är det inte fråga om.
Provet är ospecifikt och föranleder per automatik inte utvidgad provtagning.
Ferritinvärdet är något lågt, kolla järnpanelen och köp tillskott på apoteket vid behov.
Jag ska till kirurgen så får se vad de säger

Jag som hoppats att hostmedicin skulle göra att jag fick sova 😭 men nejdå! Så besviken, trodde att receptbelagd medicin skulle vara idiotsäkert, men hade väldigt liten effekt så fick inte sova inatt heller :(

Mår något bättre dock, men en god natts sömn hade verkligen suttit gott nu! Hoppas inatt blir natten och att jag kan jobba imorgon..

Vilka kontraster! Fick upp minne på fb att idag förra året- när jag kvällsfodrade- var det 27 grader kallt, lite onödigt kallt kan till och med jag tycka 😄, idag 7 äckelplusgrader, blä. Någon balans däremellan hade ju vart trevligt 😄. Nåja, hoppas och tror på mer snö och kyla snarast- vill ha det nu när det ska vara vinter än i mars, april som vi lär få räkna med när jag vill ha lite vår 🙃😏.

Nu dags för frukost och kaffe 😊

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 547
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 908
Hundavel & Ras Jag har ingen vidare erfarenhet av katt i hemmet med husky mer än kort period med min katt Nisse, vilket inte fungerade. Jag hade...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
3 133
Senast: Mkb
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
829
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka