Vad gör vi? Del CCVIII

Sambon fick sms från sitt jobb att han inte behövde komma in eftersom flera var borta med magsjuka. Nu håller vi tummarna för att han inte fått med sig nån skit hem men tror det ska vara riskfritt.

Dags att gå och hämta Marodören på förskolan sen handla och värma mat. Rester är bra skit :D

Jag har ätit uppvärmd köpepizza. Gott och funderar på om jag är mer hungrig. Kanske är det då jag inte ska äta mer egentligen. När jag fortfarande känner mig lite sådär småhungrig, men kanske inte riktigt orkar fixa mer att äta.

Hemma igen! Sviiinkallt trots 7 plus och dunjacka 🥶 Är också helt slut efter anspänning det var att åka bil med någon som man inte åkt med innan, det blev några "se upp!" och hålla sig i dörrhandtaget när vi höll på och närma oss dikena 🫣

Uppe i 5 minuters trampande på cykeln i gästhuset. Plus 3 minuter ett par gånger till under dagen.

Satsar varken på vikt eller att bi fit.
En dressyrtränare sa en gång att vi inte tränar för att bli yngre utan för att bli äldre. Dvs hålla längre.

Tycker värken i benen minskar av cyklandet.

Sådär.
Brev från Pernsionsmyndigheten att de tänker börja betala ut pension om några månader.

Tänk - pensionär.
Trots att läkaren sa till mig när jag var i tonåren att jag fick räkna med att diabetiker blev högst 50.

Man ska inte tro på gamla barska farbröder. :D
Det här ju ändå hänt mycket på den fronten:)

Efter en dag med grym huvudvärk så var två Ipren, frisk luft och motion skönt.
IMG_2587.webp

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 551
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 984
Hundavel & Ras Jag har ingen vidare erfarenhet av katt i hemmet med husky mer än kort period med min katt Nisse, vilket inte fungerade. Jag hade...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
3 133
Senast: Mkb
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
829
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka