Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nähädu. Du är inte för gammalHjörnan känns som en död grävling i gassande sol. Den är sprängfylld med info, kurser, nya intryck och nya personer. Fy fan jag är nog för gammal för nytt jobb
Jag är helt slut efter 3 dagar på nya jobbet. I helgen ska jag skriva klart min tenta och soooovaaaa.
Åh alltså TRÖTTHETEN när man är ny på jobb, ja jösses denHjörnan känns som en död grävling i gassande sol. Den är sprängfylld med info, kurser, nya intryck och nya personer. Fy fan jag är nog för gammal för nytt jobb
Jag är helt slut efter 3 dagar på nya jobbet. I helgen ska jag skriva klart min tenta och soooovaaaa.
Fint att se dig igen!Bukesurfar. För första gången på läääänge! Roligt att vara här.
I övrigt prokrastinerar jag sänggående. Dumt för jag är jättetrött.
Gulle digNähädu. Du är inte för gammal
Det ska mer till för att knäcka en rejäl gammal ansjovis!
Skriv klart och sov sen!
Skulle göra ny signatur på jobbmailen idag, den har jag fortfarande inte gjort och nu är jag hemma. Allt bara snurrarÅh alltså TRÖTTHETEN när man är ny på jobb, ja jösses den![]()
Känner igen det, iaf från mitt första jobb i handeln med kassajobb, gick vågor av trötthet i skallenSkulle göra ny signatur på jobbmailen idag, den har jag fortfarande inte gjort och nu är jag hemma. Allt bara snurrar![]()
Bra att inte göra när man är för trött hellerSkulle göra ny signatur på jobbmailen idag, den har jag fortfarande inte gjort och nu är jag hemma. Allt bara snurrar![]()
Hej igenBukesurfar. För första gången på läääänge! Roligt att vara här.
I övrigt prokrastinerar jag sänggående. Dumt för jag är jättetrött.