Vad gör vi? Del CCVIII

Fönade håret precis för första gången på... 25år? Mer kanske? Det blev ett lurv men I like it
1000002218.webp

Jäkla blåst. Kyler ner värre än minusgrader. Morr. Men tack vare sol (härligt stt fixa stallet och promenixa hästarna I)e de inte helt skitväder åtminstone! Nu sopplunch innan rörmokarna kommer :)

Blåser ju halv jäkla storm, igen, och som vanligt är det värre här hemma än hos de flesta så bad rörmokarna hålla i ytterdörren men de tappa ändå 😆. En annan är ju van vid att mordhålla den dörren när det blåser satan 😝😅.
Men ny varmvattenberedare är på G att monteras upp, underbart att vi har en ny före helgen 🙌😃🥳.

Hemma. Parkerat i soffan. Katten är här. Vet inte om jag tänker göra så mycket mer idag :sleep:

Ibland känner jag lite självupptaget att det bara jag som jobbar i min arbetsgrupp. Som när jag kämpade på i min ensamhet med det sista för dagen så satt mina kollegor och stickade i rummet bredvid. Inte för att jag ville ha hjälp av dem, men själva grejen. Jag vet inte. En efter en droppar de hem runt lunch. Jag gick strax efter 15:00. Hade kunnat stanna men orkade inte.

Min kollega har varit sjukskriven i tre dagar. Själv är jag förkyld men kämpar på ändå. Så. Det var lite allmänt gnäll. Nu är det helg och jag är så glad för det!

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 568
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 190
Hundavel & Ras Jag har ingen vidare erfarenhet av katt i hemmet med husky mer än kort period med min katt Nisse, vilket inte fungerade. Jag hade...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
3 143
Senast: Mkb
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
837
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka