Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ju knappt åkt tåg utöver pendeln men snabbtåget från Stockholm till Norrköping körde iaf fort som fan och kapade drygt 5 min när den rullade in på stationen i hemstaden i somras...Men det var ju sommar så du gör nog rätt i att gardera dig ja, vet ju med hur de där går och inte går....Handlat banan och kexchoklad till tåget imorgon. Ska ta med smörgås också. Banan och kexchoklad får vara nödproviant vid förseningar . Enligt tidtabell är jag framme vid lunchtid men får se hur det går. Mitt förtroende för tågtrafiken i det här landet är lågt....
Ha det så trevligtTittade på första avsnittet av farmen! Spännande gäng.
Taxi tidigt imorgon och så hoppas jag att sj är snällt mot @Islandshästryttare så att vi får träffas och äta middag imorgon kväll med @MJLee ser fram emot det!
Äh. Som en av de prydligare äldre gentlemännen på kontoret i Huvudstaden sa en fredagseftermiddag:Lade några timmar på den tråkiga tentan men nu är den inskickad och klar. Blir spel och alkohol ikväll.
Låter hemskt när man skivet så där men vi ska bara till grannarna och spela sällskapsspel och ta något glas vin
Visst är det näst intill hopplöst, den ska ha en 1/3 - 1/4 del av något som inte går att dela utan att man riskerar fingertopparna.Hej jag är djurägare till litet djur (veterinären sa att jag nog får dra för fönstren)
Visa bifogad fil 160903
Jag klipper och höftar liteHej jag är djurägare till litet djur (veterinären sa att jag nog får dra för fönstren)
Visa bifogad fil 160903
Visst är det näst intill hopplöst, den ska ha en 1/3 - 1/4 del av något som inte går att dela utan att man riskerar fingertopparna.
Vad tror dom felet är? Lilla gubben
Som när katten egentligen skulle behöva en halv tablett men veterinären istället tyckte jag skulle ge vissa tabletter vissa dagar för att det skulle jämna ut sig. Insåg att jag aldrig skulle hålla ordning på det så katten har numera en dosettHej jag är djurägare till litet djur (veterinären sa att jag nog får dra för fönstren)
Visa bifogad fil 160903
Är det Gabapentin? Min får det och har troligen diskbråck mellan korsrygg och ländrygg.Han har ont i ryggen, någonstans i övergången mellan korsrygg och ländrygg. De vet inte vad det är, men kanske ett litet diskbråck eller åldersrelaterat. Så han får smärtstillande nu sen får vi följa upp. Vi ska ju utreda hans mage med start om en dryg vecka så de får ta över uppföljning av ryggen också.
Jag vägrar gabba så vi fick onsior (tror jag det hette) när en labbe slagit tassen i Gissas rygg, och så tog jag en runda till kiron med henne oxå,bara för att jag kan.Är det Gabapentin? Min får det och har troligen diskbråck mellan korsrygg och ländrygg.
Och hon har känslig mage också så vi medicinerar mot det med.
Ja jag hade väldigt lite erfarenhet när jag fick gabba. Men det har funkat fint. Idag skulle jag kanske tänkt annorlunda.Jag vägrar gabba så vi fick onsior (tror jag det hette) när en labbe slagit tassen i Gissas rygg, och så tog jag en runda till kiron med henne oxå,bara för att jag kan.
Har ju knappt åkt tåg utöver pendeln men snabbtåget från Stockholm till Norrköping körde iaf fort som fan och kapade drygt 5 min när den rullade in på stationen i hemstaden i somras...Men det var ju sommar så du gör nog rätt i att gardera dig ja, vet ju med hur de där går och inte går....
Aha!Ja nu hade de massa anmärkningar på spåren vid besiktning söder om Stockholm så de måste sänka hastigheten på tågen tror det var från igår.
Håller med. Jag håller precis på att lära mig mer om prostitution i Stockholm på slutet av 1800-talet. Inte till en bok (fast man vet ju aldrig... ) utan för att försöka förstå vad som hände en person som har dykt upp i släktforskningen.Har nu förhoppningsvis fått en bra kontakt som kan hjälpa mig att reda i detaljerna i strafflagarna för krigsmakten 1917. Mailade Försvarshögskolan och fick svar både från biblioteket och en institution med kontaktuppgifter till en person de trodde kunde hjälpa mig. Så mailat en del frågor! Research är så spännande och intressant!