Vad gör vi? Del CCVIII

Vaknade med ett jävla ryck av att kattfan (ja det får han heta när han är dum mot andra katten) gav sig på honkatten och dessutom stod larmet på som sambon hade glömt att stänga av,...7 räcker väl en ledig lördag å inte 5 tack 😝🤪.

Hade en trevlig kväll igår, blev bjuden på middag hos mina föräldrar :) Sen spelade vi kort och tittade på Bäst i test. Tycker Jan Rippe är guld 😂

Svårt att somna även inatt, men när jag väl somnade sov jag riktigt bra. Nu känns det ändå som att förkylningen kan bekämpas 💪
Han är rolig :)

Ska se om jag har en påse med nyponsoppa hemma. Tanken är att rasta barn på en lekplats och då vore det mysigt att dricka varm/ljummen nyponsoppa ute :love: Om nu min gasburk står kvar ute på vår gemensamma uteplats.

Årets första mil avklarad. Fort går det inte men rätt bra känsla.
Dricker kaffe och äter banan.
IMG_2623.webp

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 583
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 281
Hundavel & Ras Jag har ingen vidare erfarenhet av katt i hemmet med husky mer än kort period med min katt Nisse, vilket inte fungerade. Jag hade...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
3 161
Senast: Mkb
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
841
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • När brukar uppfödare höra av sig?
  • Guldfasanerna