Vad gör vi? Del CCVIII

Vaknade 04:15 i morse att varulven pep. Sa åt honom att gå och lägga sig men då började även fåntratt och katterna tassa runt. Typiskt när jag var ledig, eller var jag det? Nej, som tur var ringde mina larm 04:45 för det var fredag och jag skulle jobba idag! :o

Den pipande varulven var törstig, så efter jag fyllt på vatten belönade han mig med en vattenspya i hallen och en i köket. :meh: Nu sen kvällspromenad och förhoppningsvis får jag sova lite längre i morgon. Ska ta mitt knark innan jag ska sova och hoppas foten gör mindre ont i morgon när jag ska till stallet och dra 175 l vatten till hagen. Backar ut med vagn och dunkar, sen har jag en flock hästar som är på mig som flugor så fort jag kommer in i hagen. Törstiga? Nej, det ska pussas, umgås och kanske har jag något gott med mig? Riva ner kryckan, slicka på matte och det kliar kanske lite "här? 😘

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 568
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 178
Hundavel & Ras Jag har ingen vidare erfarenhet av katt i hemmet med husky mer än kort period med min katt Nisse, vilket inte fungerade. Jag hade...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
3 143
Senast: Mkb
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
837
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka