Vad gör vi? Del CCVIII

Katten är odräglig. Det är inte bantande utan lite mindre portioner till fyr och tvåbenta. Den fyrbenta delen av hushållet är inte nöjd och försöker handfast oralt och kroppsligt övertala tvåbeningen att vad än hon har för sig så ska det inte inverka på fyrbeningen 😾
Kissarna här har valt rätt matte.... hon har aldrig bantat så de skall inte bli bestraffade...:D;):D;):D;)

Varit och handlat. Plockat om disken plockat om i kylen plockat in handlad mat. Gjort i ordning surdeg och vanlig bröddeg hade en stjälpare med på bordet som använde degskålen som hinder (med handduk över).

Men Nääj hoppas på bra besked för er trots allt.

Träffat en sköterska nu och väntar på veterinär. Det verkar vara ryggen, tydligen. Jag trodde han krupit ihop i sin hållning på grund av magen, eftersom han ibland gör det när den spökar. Ryggen krökt och svansen mellan benen. Men sköterskan tyckte han verkade spänd över ryggen och började klämma där och då skrek han till… 💔 11 år nu. Det är väl nu allt det tuffa börjar.

Nu är jag mätt. Sitter under filten och tittar på Över Atlanten. Känns som att det är stor risk att somna tidigt.
IMG_2597.webp

Träffat en sköterska nu och väntar på veterinär. Det verkar vara ryggen, tydligen. Jag trodde han krupit ihop i sin hållning på grund av magen, eftersom han ibland gör det när den spökar. Ryggen krökt och svansen mellan benen. Men sköterskan tyckte han verkade spänd över ryggen och började klämma där och då skrek han till… 💔 11 år nu. Det är väl nu allt det tuffa börjar.
Säg inte så, Gissa är någon mån äldre än Bruce, tack o lov inte gjort annat än vacc o seniorkontroll med tandrengöring

PS Vi håller tummar o tassar

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 568
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 178
Hundavel & Ras Jag har ingen vidare erfarenhet av katt i hemmet med husky mer än kort period med min katt Nisse, vilket inte fungerade. Jag hade...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
3 143
Senast: Mkb
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
837
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka