Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kissarna här har valt rätt matte.... hon har aldrig bantat så de skall inte bli bestraffade...Katten är odräglig. Det är inte bantande utan lite mindre portioner till fyr och tvåbenta. Den fyrbenta delen av hushållet är inte nöjd och försöker handfast oralt och kroppsligt övertala tvåbeningen att vad än hon har för sig så ska det inte inverka på fyrbeningen
Men Nääj hoppas på bra besked för er trots allt.På djurakuten med Bruce Hade tid på gastromottagningen om en dryg vecka men nu blev det sämre och vi hamnade här.
Men Nääj hoppas på bra besked för er trots allt.
Äsch, säg som det är - klädpoker och spritLade några timmar på den tråkiga tentan men nu är den inskickad och klar. Blir spel och alkohol ikväll.
Låter hemskt när man skivet så där men vi ska bara till grannarna och spela sällskapsspel och ta något glas vin
Säg inte så, Gissa är någon mån äldre än Bruce, tack o lov inte gjort annat än vacc o seniorkontroll med tandrengöringTräffat en sköterska nu och väntar på veterinär. Det verkar vara ryggen, tydligen. Jag trodde han krupit ihop i sin hållning på grund av magen, eftersom han ibland gör det när den spökar. Ryggen krökt och svansen mellan benen. Men sköterskan tyckte han verkade spänd över ryggen och började klämma där och då skrek han till… 11 år nu. Det är väl nu allt det tuffa börjar.
Vet inte om jag vill spela klädpoker mot min 67 åriga granne som räknar kortÄsch, säg som det är - klädpoker och sprit