Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Handläggningstid för vad?Funderar på hur lång handläggningstid FK har
För att jag är sjukskrivenHandläggningstid för vad?
Så nu får jag spara pengar tills dessNu har jag anmält mig till Akvariehelgen i april, bokat rum med. Det blir 2 nätter borta
Hoppas det blir en bättre dag imorgon !Då var man på väg hem. En riktig skit dag.
Inom en månad har de nog handlagt det. Jag har inte behövt vänta längre i alla fall.För att jag är sjukskriven
Funderar på om man får äta grillchips till middag?
Påsen ser onekligen mycket mer lockande ut än middagen (som sambon står och lagar men schhh säg Inget! )
Jag har ingen större förhoppning om det. Ska nog gå till akuten i alla fall. Förlåt men jag försöker att inte vara så mörk, men hade ett stort problem som föll på mig och det triggade igång en hel del sker. Det är jobbigt att hantera och svårt att förklara. Men jag gillar omtanken. Jag tänker inte göra något dumt i alla fall. Så var inte orolig för mig.Hoppas det blir en bättre dag imorgon !
Gör så! Och du behöver absolut inte säga förlåt för att du mår dåligt. Hoppas du mår bättre snartJag har ingen större förhoppning om det. Ska nog gå till akuten i alla fall. Förlåt men jag försöker att inte vara så mörk, men hade ett stort problem som föll på mig och det triggade igång en hel del sker. Det är jobbigt att hantera och svårt att förklara. Men jag gillar omtanken. Jag tänker inte göra något dumt i alla fall. Så var inte orolig för mig.
Funderar på hur lång handläggningstid FK har
Bättre sent än aldrig!Ja jag har satt det på önskelistan. Står en Londonresa före bara, och djurens försäkringar och vaccinationer.
SEN blir det leksak till mig!
Beror på. 1 månad lite drygt tog det för mig första gången, andra gången mindre än tre dagar.
Sist tog det en vecka innan jag hade pengarna på mitt konto, nu har det tagit två veckor och jag har inte fått något svarInom en månad har de nog handlagt det. Jag har inte behövt vänta längre i alla fall.
Måste man inte vara listad på vårdcentralen?Vi har 4 stycken att välja på inom rimligt avstånd, i två olika län. Två har flera veckors väntetid, medan man kan få en tid inom några få dagar på de andra två.
Vilken färg rör det sig om?