Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inget paket i sikte än... :devil:
Sprang runt med KP på Gränby idag, fikade där också. Köpte tulpaner till morsan, hon och farsan firade 50 år ihop den 5/1:love:. Sedan åkte vi till Återbruket, de hade 50% på husgeråd. Så jag köpte ett gäng udda koppar till mitt fågelgodis. Och en kopp till mitt frukostte på jobbet.
Ätit middag. Hjälpt farsan med inbetalningar på hans bank. Gjort ett vattenbyte i stora karet.
Slösurfar nu, innan kvällsfika och dumburken

Hoppas det blir en bättre dag imorgon :)!
Jag har ingen större förhoppning om det. Ska nog gå till akuten i alla fall. Förlåt men jag försöker att inte vara så mörk, men hade ett stort problem som föll på mig och det triggade igång en hel del sker. Det är jobbigt att hantera och svårt att förklara. Men jag gillar omtanken. Jag tänker inte göra något dumt i alla fall. Så var inte orolig för mig.

Jag har ingen större förhoppning om det. Ska nog gå till akuten i alla fall. Förlåt men jag försöker att inte vara så mörk, men hade ett stort problem som föll på mig och det triggade igång en hel del sker. Det är jobbigt att hantera och svårt att förklara. Men jag gillar omtanken. Jag tänker inte göra något dumt i alla fall. Så var inte orolig för mig.
Gör så! Och du behöver absolut inte säga förlåt för att du mår dåligt. Hoppas du mår bättre snart

Fortfarande kallt -20 .Skulle visst bli mildare till helgen men därefter skulle det snöa hela veckan .
Har fullt upp på jobbet så det ska bli skönt att vara ledig några dagar men ska hjälpa till på några tävlingar till helgen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
1 245
Senast: Lilla
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
299
· Visningar
7 062
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 111
Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 057

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka