Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Livet bara..Något som hänt?
Den är franskYay!
Din bil är märklig... och spännande
Dags för antikrundan!
Nålar naglar, packar och tittar på hockey!
Känner mig bara ledsen. Så fruktansvärt ledsen.
Fasen nästa vecka blev fullbokad den med ... Jag vet inte vad som händer men saker bara flyttar in i kalendern automatiskt. Det är väl inga direkt ansträngande saker dock.
Är ledig måndag men ska då lämna och hämta katten för tandåtgärder och besöka läkaren, tisdag ska jag rida ponny för första gången på jag vet inte när, onsdag till barnmorskan, torsdag kurs om tiden efter förlossningen, fredag fika med bekant. Lördag och söndag är faktiskt ganska tomma än så länge!
Beklagar verkligen.❤En god vän, en arbetskamrat förklarades idag hjärndöd efter en lägenhetsbrand i tisdags. Man stänger av de livsuppehållande maskinerna i kväll. Tar gud alltid de goda först? Orkar inte med mer sorg, känner mig bara tom.
En god vän, en arbetskamrat förklarades idag hjärndöd efter en lägenhetsbrand i tisdags. Man stänger av de livsuppehållande maskinerna i kväll. Tar gud alltid de goda först? Orkar inte med mer sorg, känner mig bara tom.
En god vän, en arbetskamrat förklarades idag hjärndöd efter en lägenhetsbrand i tisdags. Man stänger av de livsuppehållande maskinerna i kväll. Tar gud alltid de goda först? Orkar inte med mer sorg, känner mig bara tom.
Det var ett kort samtal. Det är bättre än inget.Snart får jag prata med någon.
Det är vad jag behöver.