Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen lagt mig för att vila ett tag, och så kollade jag på klockan och insåg att hundarna ska ha mat om typ en halvtimme :arghh:
Nåja. Snart får jag sova på riktigt. Men känner jag mig själv rätt så kommer jag inte vilja då :meh:

Har tillagat en angenäm måltid bestående av paella med blåmusslor, räkor, kammusslor och hummer. Smaksatt med hummerfond, vitt vin och vitlök. Matlagning inträffar ytterst sällan så jag är sjukt nöjd med mig själv! Dricker till detta ett oerhört mumsigt israeliskt chardonnay!

Fasen nästa vecka blev fullbokad den med ... Jag vet inte vad som händer men saker bara flyttar in i kalendern automatiskt. Det är väl inga direkt ansträngande saker dock.

Är ledig måndag men ska då lämna och hämta katten för tandåtgärder och besöka läkaren, tisdag ska jag rida ponny för första gången på jag vet inte när, onsdag till barnmorskan, torsdag kurs om tiden efter förlossningen, fredag fika med bekant. Lördag och söndag är faktiskt ganska tomma än så länge!:idea:

En god vän, en arbetskamrat förklarades idag hjärndöd efter en lägenhetsbrand i tisdags. Man stänger av de livsuppehållande maskinerna i kväll. Tar gud alltid de goda först? Orkar inte med mer sorg, känner mig bara tom.

Fasen nästa vecka blev fullbokad den med ... Jag vet inte vad som händer men saker bara flyttar in i kalendern automatiskt. Det är väl inga direkt ansträngande saker dock.

Är ledig måndag men ska då lämna och hämta katten för tandåtgärder och besöka läkaren, tisdag ska jag rida ponny för första gången på jag vet inte när, onsdag till barnmorskan, torsdag kurs om tiden efter förlossningen, fredag fika med bekant. Lördag och söndag är faktiskt ganska tomma än så länge!:idea:

Sånt händer så lätt! :cautious:

Jag har lovat mig själv att jag ska jobba mindre från och med nu. Går ner i tid och ska försöka att obba tisdag och torsdag. Och övriga dagar tänkte jag vika till bloggen. Men det är ju hyfsat fritt och går att göra lite närsom.

En god vän, en arbetskamrat förklarades idag hjärndöd efter en lägenhetsbrand i tisdags. Man stänger av de livsuppehållande maskinerna i kväll. Tar gud alltid de goda först? Orkar inte med mer sorg, känner mig bara tom.
:heart
Beklagar, så mycket på så kort tid.

eusa_boohoo.gif
:cry:

Uppe och hämtar luft, terminens sista tenta är gjord, kändes helt rimlig, jag hade kunnat läst på lite mer, men ändå ingen katastrof, jag tror att jag är godkänd åtminstone. :angel: På måndag drar litteraturvetenskapen igång på distans, och på tisdag enda kursen jag ska läsa på plats, Att undervisa historia, vilket ska bli riktigt roligt! :love:
Pratade med Telia idag igen på morgonen, och japp 8 mars blev det nya beskedet, jag felanmälde 20 december... :meh: Men de fyllde på mobilwifit med ytterligare 100 gb, välbehövligt när jag nu ska börja köra connect på datorn igen. :crazy:

@Babe :heart Jag beklagar sorgen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 051
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
299
· Visningar
7 042
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 111
Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 052

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka