Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snart har jag kollat klart på skidskyttet. Ska då lägga mig i sängen och läsa lite innan det är sovdags.
Imorgon ska jag jobba, fixa stallet, träna och handla mat. På kvällen ska jag titta ifatt på alpint och skidskytte :)

Jag har tråkigt. Sambon jobbar och huset känns bara tomt, tyst och ensamt. Ovanligt ensamt just idag av någon anledning. Pratar med en kompis om hennes relationsproblem, skulle vilja säga åt henne att dumpa rövhatten och lägga tiden på sig själv ett tag. Men tror inte hon är riktigt mottaglig för sådan frispråkighet så försöker linda in det lite :p Min hund luktar blöt hund och ligger dessutom och fiser, min rygg värker och mitt te är slut. Katastrof.

Ligger i sängen med massor av ångest och mår alltså numera skit både fysiskt och psykiskt :down: Så nu börjar jag känna "jag vill dö" i dubbel bemärkelse, men jag vet att det jag borde göra är att ta ett gäng djupa andetag och ta en dag i taget.
Lätt att veta, svårt att göra :down:

Ligger i sängen med massor av ångest och mår alltså numera skit både fysiskt och psykiskt :down: Så nu börjar jag känna "jag vill dö" i dubbel bemärkelse, men jag vet att det jag borde göra är att ta ett gäng djupa andetag och ta en dag i taget.
Lätt att veta, svårt att göra :down:

Har du något ångestdämpande tillgängligt?

Nej, inte här och nu tyvärr :( Har glömt att hämta ut både det och den långtidsverkande ångestdämpande jag tar, så jag får väl egentligen skylla mig själv att det är såhär nu

Ajdå, trist! Om jag inte har något i närheten så fokuserar jag på djupa andetag som stretchar ut bröstkorgen ordentligt. Men gissar att du är medveten om sådana metoder.

Nej, inte här och nu tyvärr :( Har glömt att hämta ut både det och den långtidsverkande ångestdämpande jag tar, så jag får väl egentligen skylla mig själv att det är såhär nu

Försök att fokusera på att det inte är så många timmar kvar till apoteket öppnar imorgon, såklart är det lättare sagt än gjort.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
2 3
Svar
53
· Visningar
994
Senast: Luff
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
299
· Visningar
7 028
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 111
Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 039

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat