Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är en sådan som inte blir rädd av skräckfilmer men mina mardrömmar får mig att rysa. Önskar en kunde spela in dem. Skrivit upp vad senaste handlade om. Synd jag inte var duktig för då kunde jag seriöst skrivit det bästa manuset.

:rage: Så stanna inte bussen för sonen... Reflexväst, ficklampa och en bärgare och lastbil bakom busskuren, så det var då ljust nog... Bara att slå igång värmaren och skjutsa honom till skolan då.

Har dom blinda busschafförer där ni bor?

Sanslöst. Ring till bussbolaget och fråga hur du ska utrusta sonen eftersom alla chaufförer den tiden är blinda :banghead:
Stressade och pressade tror jag mest, men även rätt slarviga, ibland har de någon idé om att de bara har transportsträcka mellan stad 1 och 2 och att det bor folk mitt emellan som vill åka med bryr man sig inte om... Jag skrev på bussbolagets kontaktsida, jag kan förstå att det kan vara svårt att se folk ibland och är därför noga med att ungarna ska ha ordentligt med reflexer och lampor.

Borde ta en dusch och släpa mig iväg till psykologen men har ingen lust i dag. Känslan är att det varken gör till eller från just nu och jag är trött och hade hellre sovit faktiskt.
I dag går jag upp i arbetstid till 75%.

Sovit som en stock i min sköna säng. Ni vet känslan av att krypa ner i nya lakan nyduschad :love: å nytt nattlinne för oss som använder det :D :p

Stora barnen skickade till skolan. Mini sover å jag har krupit ner i sängen igen. Ligger och drar mig så länge hon sover. Hon brukar vakna av sig själv strax efter åtta, så sen blir det kaffe och promenad efter det :)

Överlevt sjukhusnatten. Personalen har avlöst mig de värsta timmarna så jag kunnat sova. Runt 00 är lugnt, runt 06 är också lugnt (för då kan man gå upp för dagen), men däremellan har jag svårt att somna om efter väckning så det var himla skönt att slippa kliva upp för matning kl 02 och 04.

Om någon timme kommer sambon och löser av, för idag vankas veterinärbesök för lintott. Hon ska vaccineras och kollas i munnen, så det förhoppningsvis kan bli okej att använda bett :up:

Sovit skitdåligt inatt och känner mig som en sengångare idag. Hjärnan har gått på högvarv
Sen en sambo bredvid som snarkat och pratat i sömnen, och däremellan har kattskrället kommit stup i kvarten. Om det bara var så att han kom upp till sovrummet och lägger sig, men näää :meh:
Först måste vi ropa och kolla om matte och husse är vakna (dvs väcka oss), sen ska vi kurra och traja och trampa runt på oss bägge två i en kvart ......VARJE GÅNG :banghead::banghead::banghead: :arghh::arghh::arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 746
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
187
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 495
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar