Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har dom blinda busschafförer där ni bor?Så stanna inte bussen för sonen... Reflexväst, ficklampa och en bärgare och lastbil bakom busskuren, så det var då ljust nog... Bara att slå igång värmaren och skjutsa honom till skolan då.
Sanslöst. Ring till bussbolaget och fråga hur du ska utrusta sonen eftersom alla chaufförer den tiden är blindaSå stanna inte bussen för sonen... Reflexväst, ficklampa och en bärgare och lastbil bakom busskuren, så det var då ljust nog... Bara att slå igång värmaren och skjutsa honom till skolan då.
Har dom blinda busschafförer där ni bor?
Stressade och pressade tror jag mest, men även rätt slarviga, ibland har de någon idé om att de bara har transportsträcka mellan stad 1 och 2 och att det bor folk mitt emellan som vill åka med bryr man sig inte om... Jag skrev på bussbolagets kontaktsida, jag kan förstå att det kan vara svårt att se folk ibland och är därför noga med att ungarna ska ha ordentligt med reflexer och lampor.Sanslöst. Ring till bussbolaget och fråga hur du ska utrusta sonen eftersom alla chaufförer den tiden är blinda
Borde ta en dusch och släpa mig iväg till psykologen men har ingen lust i dag. Känslan är att det varken gör till eller från just nu och jag är trött och hade hellre sovit faktiskt.
I dag går jag upp i arbetstid till 75%.
Borde ta en dusch och släpa mig iväg till psykologen men har ingen lust i dag. Känslan är att det varken gör till eller från just nu och jag är trött och hade hellre sovit faktiskt.
I dag går jag upp i arbetstid till 75%.