Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Först var jag rätt säker på att det var en idé hon fått och där för tränat upp vänster hand. Men så red hon första gången för min tränare och tränaren tittar på mig och säger "Hon är ju vänsterryttate!". Så jag vete sjutton. Min bror är ambidexter, troligtvis är väl min dotter det också.

Så intressant! Hur ter sig vänsterryttare? Aldrig hört uttrycket förr.

Jag väntar på att Försäkringskassan ska ringa upp igen :grin: Handläggaren ringde för en timme sedan och undrade vad jag ville igår men jag ringde ju bara upp för att hon ringde :confused: Hon kom på att hon undrade hur det gick med studierna och sen bad hon om att få återkomma lite senare för hon var tvungen att sätta sig in i beslutsunderlaget och nu har det gått en timme, jag blir nervös ju :arghh: Har ett beslut på vilande ersättning tills jag är klar med studierna, tänk om det ändras :nailbiting:

Förutom att gå på toa och dricka ett glas oboy har jag sovit tills nu :o:D
Skönt ändå efter nattens ångest, men jobbigt för jag är ännu mer (fysiskt) sjuk idag och förstår egentligen inte hur jag ska ta mig igenom dagen :down:
Men ska iallafall äta frukost (lunch?) nu, sen ska jag tvinga mig ut till stallet. Och så en sväng till apoteket nåt tag, insåg att vi har slut på ipren också :arghh:

Gick till psykologen idag och mår nu ännu sämre. Känner för att börja betala mina vänner 200:- samtalet istället för de förminskar inte vem jag är eller mina känslor i alla fall...

Hemma igen med bakfull hund O_o
Två klor fick vet. dra bort klokapseln på - aaajjjjj :crazy: Men nu ska förhoppningsvis det växa ut nya som håller ihop, de som togs bort hade spräckts "nerifrån och upp" mot nagelbandet. Inte för att valpis bryr sig om det, men jag gör när hon lämnar blodspår efter sig till och från ;) Jag har en glad, obekymrad och mycket klumpig hund :cautious:
Har jag sagt att hon är världens sötaste och goaste också... :love: :D

Du ska bara veta vilken konstig bild jag fick av dig i huvudet nu :rofl:

Enligt BMI är jag också överviktigt men enligt min läkare är jag perfekt (tja förutom att jag inte är logisk på andra saker då :rofl: ) Tror jag ska lyssna mer på min läkare :D

Jag är överviktig. Betydligt mer än vad som syns. Har 26kg kvar till vikt innan första graviditeten (2 barn relativt tätt) då jag gick upp 40kg :cautious:
31kg till bröllopsvikten och 36kg till vad jag vägde 2012 när jag gjorde Tjejklassikern. Och då har jag aldrig varit smal utan var normalviktig fram tills graviditeten.
Tror det beror på att jag alltid haft och fortfarande har timglasform. :up:
När jag åkte in till förlossningen bägge gångerna vägde jag 130kg :(
Det är enormt mycket. Har man sedan problem med foglossning och eds (bindvävssjukdom) så måste man trappa upp sin träning så oerhört lugnt så det är löjligt. :meh:
Jag ammar fortfarande och kan därför inte ta mer än Alvedon. Men om jag tränar 2min mer/ hårdare eller bara annorlunda så svullnar lederna upp och jag vill bara skrika av smärta. Förr kunde jag ta det men nu blir barnen drabbade om jag mår så dåligt och sett vill jag inte så då får det ta den tid det tar helt enkelt.
Det suger när man är tävlingsmänniska ända ut i fingertopparna kan jag meddela. :mad:
Första målet är att komma ner på 2-siffrigt och det ska jag göra i år och så får vi ta det därifrån sedan.

Sorry för långt och deprimerande inlägg. Tror jag behövde skriva av mig lite.

Började rensa i mammas garderob i går. Hon har så mycket fina kläder, men de är alldeles för stora för henne. De är övervägande L/XL och hon är mer S/M numera :o.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 586
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
187
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 495
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30