Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säg inte det, personen kanske har varit väldigt strulig och inte funkat?Två glada besked kan jag iaf bjuda på. Jag fick en bra löneförhöjning och jag är kallad till intervju för en tjänst jag har sökt. (Som jag är rätt säker på kommer gå till den som långtidsvikarierar på tjänsten nu men ändå )
@TeamLundVer Livet är inte alltid lätt och ofta förbannat orättvist!
Jag hejjar på dig i alla fall! Här har du en till tävlingsmänniska som kroppen lägger av på lite titt som tätt.
Vi får hitta på någon tävling som vi kan headbuttas i utan att våra kroppar ger upp Få ut lite frustration i annat.
Ska bara komma på vad det kan vara.
Hejja dig i alla fall! Huvudet måste vara ruggigt starkt för att orka ta tag!
GrattisJaha.
Intervju avklarad.
Jag fick sommarjobbet.
Och förmodligen en tillsvidaretjänst efter sommaren
Säg inte det, personen kanske har varit väldigt strulig och inte funkat?
Här är en till med eds som ska ner i vikt. Träna annat än ridning har jag fått lägga ner, den belastningen måste jag spara till stalljobb och att kunna städa. Så måste jag bli bättre på att använda mina ortoserJag är överviktig. Betydligt mer än vad som syns. Har 26kg kvar till vikt innan första graviditeten (2 barn relativt tätt) då jag gick upp 40kg
31kg till bröllopsvikten och 36kg till vad jag vägde 2012 när jag gjorde Tjejklassikern. Och då har jag aldrig varit smal utan var normalviktig fram tills graviditeten.
Tror det beror på att jag alltid haft och fortfarande har timglasform.
När jag åkte in till förlossningen bägge gångerna vägde jag 130kg
Det är enormt mycket. Har man sedan problem med foglossning och eds (bindvävssjukdom) så måste man trappa upp sin träning så oerhört lugnt så det är löjligt.
Jag ammar fortfarande och kan därför inte ta mer än Alvedon. Men om jag tränar 2min mer/ hårdare eller bara annorlunda så svullnar lederna upp och jag vill bara skrika av smärta. Förr kunde jag ta det men nu blir barnen drabbade om jag mår så dåligt och sett vill jag inte så då får det ta den tid det tar helt enkelt.
Det suger när man är tävlingsmänniska ända ut i fingertopparna kan jag meddela.
Första målet är att komma ner på 2-siffrigt och det ska jag göra i år och så får vi ta det därifrån sedan.
Sorry för långt och deprimerande inlägg. Tror jag behövde skriva av mig lite.
Är också förkyld. Sedan julafton...Kommit hem från stallet, men måste dit iallafall en gång till. Orkade inte göra klart allt. Blir nog ingen ridning idag
Och så måste jag handla och hämta mediciner, skulle ju gjort det i förmiddags men då var jag helt däckad av förkylningen eller om det är ett släng av influensa? Svårt att säga faktiskt, hur vet man egentligen om det är en rejäl förkylning eller "lätt" influensa?
Och får man för ont är risken att man töjt ligament istället så man tränar sig sämre (been there done that).tack
Jag vet ju att jag mår bättre i min eds om jag är vältränad men vägen dit är ett rent helvete smärtmässigt. Igår gick jag 5 min längre än jag brukar och hela högerbenet svullnade och gjorde tokont under kvällen/ natten. Jag menar, en promenad
Håller mig till korta promenader just nu samt 5:2. Har resulterat I minus 3kg på 1.5 vecka . Säkert mest vätska men ändå.
Samma här. 70 min till hemgång.Då är lunchen avslutad. Får hoppas att eftermiddagen rullar på i lagom takt
Grattis!!Jaha.
Intervju avklarad.
Jag fick sommarjobbet.
Och förmodligen en tillsvidaretjänst efter sommaren
Spara dem! Det finns en stor chans att hon kommer att gå upp rejält när hon får mat regelbundet! Svärmor som alltid har varit en S har numera XL. Mycket tack vare regelbundet matintag.Började rensa i mammas garderob i går. Hon har så mycket fina kläder, men de är alldeles för stora för henne. De är övervägande L/XL och hon är mer S/M numera .