Jag kunde nästan gå hem så tidigt som jag tänkt. Det ringde precis när jag skulle stänga av telefonen. Nåja, NU kan jag iaf gå hem!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min äldsta gick från höger- till vänsterhänt i fjortonårsåldern.
Dagens lustigaste: Pappa frågade mig när jag blev radikalvänster. Bakgrunden är att jag tidigare var medlem i MUF, och kanske identifierar mig mer i mitten idag. Senaste röstade jag C, det är tydligen samma sak som radikalvänster
Dagens lustigaste: Pappa frågade mig när jag blev radikalvänster. Bakgrunden är att jag tidigare var medlem i MUF, och kanske identifierar mig mer i mitten idag. Senaste röstade jag C, det är tydligen samma sak som radikalvänster
Nämen, ser dom föräldrarna nu också!Personalen kom och frågade om vi ville ut och äta eller något idag, och så passar dom sparven åt oss under tiden. Underbart
Är du socialliberal? En del tycker att det är att vara radikalvänster.
Misstänker att psykologen tagit upp en del grejer på den rond hon var med på, för det har märkts en viss skillnad sedan vi var hos henne förra gången. Dels har vi fått sova hemma båda två i två nätter, och nu möjligheten att komma iväg en sväng på kvällenNämen, ser dom föräldrarna nu också!
Toppen! Hoppas det fortsätter så!Misstänker att psykologen tagit upp en del grejer på den rond hon var med på, för det har märkts en viss skillnad sedan vi var hos henne förra gången. Dels har vi fått sova hemma båda två i två nätter, och nu möjligheten att komma iväg en sväng på kvällen
Känns som att det för vissa äldre vita män är att vara radikalvänster att bry sig om feminism etc.
Det är som tur är inte fallet här, han kan ha problem med en del åsikter, men feminism verkar inte sticka i ögonen så mycket.
Gick till psykologen idag och mår nu ännu sämre. Känner för att börja betala mina vänner 200:- samtalet istället för de förminskar inte vem jag är eller mina känslor i alla fall...