Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min äldsta gick från höger- till vänsterhänt i fjortonårsåldern. O_o

en av mina var SUPER vansterhant tills han var straxt over 2 ar gammal ... sedan tog det ett par manader nar man sag hur han gick over till hoger hand mer och mer. Ett tag kunde han rita med en krita i ena handen och nar han kom till mitten av papperet bytte han hand:D och fortsatte med sitt ritande.
Numera ar han SUPER hogerhant :p men hade en axel skada ett langre tag och blev da ambidextrous med vissa saker, men ar fortfarande lika SUPER hogerhant med andra.:confused:

Dagens lustigaste: Pappa frågade mig när jag blev radikalvänster. Bakgrunden är att jag tidigare var medlem i MUF, och kanske identifierar mig mer i mitten idag. Senaste röstade jag C, det är tydligen samma sak som radikalvänster :D

Är du socialliberal? En del tycker att det är att vara radikalvänster.

Har ätit mat, makaroner och chorizokorv. Och en proteinbar till förrätt :p
Känns kallt inne, tror jag ska ta ett bad för att värma upp mig, även om min hud inte gillar det :meh: Har så satans torr hud nu när det är kallt så det gör ont, men får försöka smörja lite extra noga med lotion efter badet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
98 99 100
Svar
1 995
· Visningar
54 077
Senast: Scata
·
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
187
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 495
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Cykla på Rügen?
  • Era bästa smaksättningar...
  • Hudvårdstråden 2