Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just det, inspirerad av @Diabetikern så köpte jag hem ett nytt förråd av sorbet, till min stora vrede så hade de inte min favorit, red grape sorbet som är riktigt mums :d iofs bra eftersom jag redan äter upp sorbeten även när jag inte kraschar :angel:

:rofl: Önskar jag kunde vara inspirerande till något bättre än sorbet inköp :rofl: :D

Har också laddat hemma med dricka, Köpte de där miniburkarna som man får på flyget och ställt lite här och där. De låter i alla fall jag bli :D

Snart dags att dra sig mot stallet. Hoppas på lite bättre tur idag. Precis när vi kom in i ridhuset igår dök det upp två hästar från gården bredvid Plus den som redan var där inne. Och så vi två ekipage. Det hade kunnat funka. Men när deras hästar började sparka mot varandra och fara runt gav vi upp och skrittade ut en sväng istället. Bedömde att skaderisken var för stor...

Men, ny dag idag.

Och får man för ont är risken att man töjt ligament istället så man tränar sig sämre (been there done that).
Du rider inget? För mig är det den ultimata träningsformen
Nej tyvärr. Som följd av foglossningen första graviditeten fick jag kronisk inflammation i musklerna som går från höften ner i knät. 2 varv i skritt i ett ridhus och jag går från att tycka det är obehagligt till att skrika rätt ut av smärta. :arghh: Fick avliva sista hästen november 2016 då jag aldrig kommer kunna rida ordentligt igen och han var väldigt speciell/svårriden. :(

Det låter som att du borde byta psykolog? Vitsen måste ju vara att personen ska må bättre, inte sämre efter ett möte med sin psykolog?
Jag försökte byta genom att ringa till receptionen/tidsbokningen men fick svaret att jag var tvungen att prata med psykologen för att få en annan (helt sjukt egentligen), men när jag orkar nästa vecka ska jag ringa och försöka byta ändå.

Nu har jag gjort veckans andra pass på gymmet (i måndags va jag här sist) :up: känner att jag verkligen behöver till en naprapat, kände av bäckenet lite nu när jag gjorde en övning :down: ländryggen har ju bråkat lite extra i ett par dagar nu också... Lite jobbigt bara för jag vet inte någon bra här i närheten.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 316
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
187
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 495
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar