BeklagarEn god vän, en arbetskamrat förklarades idag hjärndöd efter en lägenhetsbrand i tisdags. Man stänger av de livsuppehållande maskinerna i kväll. Tar gud alltid de goda först? Orkar inte med mer sorg, känner mig bara tom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BeklagarEn god vän, en arbetskamrat förklarades idag hjärndöd efter en lägenhetsbrand i tisdags. Man stänger av de livsuppehållande maskinerna i kväll. Tar gud alltid de goda först? Orkar inte med mer sorg, känner mig bara tom.
Just det, inspirerad av @Diabetikern så köpte jag hem ett nytt förråd av sorbet, till min stora vrede så hade de inte min favorit, red grape sorbet som är riktigt mums iofs bra eftersom jag redan äter upp sorbeten även när jag inte kraschar
Nej tyvärr. Som följd av foglossningen första graviditeten fick jag kronisk inflammation i musklerna som går från höften ner i knät. 2 varv i skritt i ett ridhus och jag går från att tycka det är obehagligt till att skrika rätt ut av smärta. Fick avliva sista hästen november 2016 då jag aldrig kommer kunna rida ordentligt igen och han var väldigt speciell/svårriden.Och får man för ont är risken att man töjt ligament istället så man tränar sig sämre (been there done that).
Du rider inget? För mig är det den ultimata träningsformen
Jag försökte byta genom att ringa till receptionen/tidsbokningen men fick svaret att jag var tvungen att prata med psykologen för att få en annan (helt sjukt egentligen), men när jag orkar nästa vecka ska jag ringa och försöka byta ändå.Det låter som att du borde byta psykolog? Vitsen måste ju vara att personen ska må bättre, inte sämre efter ett möte med sin psykolog?
Är det birka?Hejhå!
Jag ska ut på havet, till Ålands främmande strand ska jag och se om byte jag kan få!
Nej det ska bli kul!
Ja det är Birka. utfärda lämplig varning.Är det birka?
Vännerna åker den idag
Så ni har mao fika varje dag då ?Hmm, jag ska inte ropa hej än men just nu känns det rimligt med hemgång sådär vid 16-snåret. Dessutom bjuds det på fika eftersom en kollega kom hit försent imorse
Åhhh, tänkte unna mig godis idag och Geisha är ju så gottBäckenfanskapet gör ont igen. Sängjävel. Ser oerhört mycket fram emot att få sova hemma i natt. Tills dess ligger jag raklång på rygg och mutar jag mig själv med geisha
Inte roligt att vara @karamelldrottningen då.Sitter hos tandläkaren. Snart min tur
Så ni har mao fika varje dag då ?