Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
En god vän, en arbetskamrat förklarades idag hjärndöd efter en lägenhetsbrand i tisdags. Man stänger av de livsuppehållande maskinerna i kväll. Tar gud alltid de goda först? Orkar inte med mer sorg, känner mig bara tom.
Jag beklagar verkligen, Kram.

Sitter och funderar på att jag måste ta mig till Jysk imorgon för att hämta mitt reserverade överkast och matchande gardiner. Det var så svinkallt idag att jag sköt upp det till imorgon när det förhoppningsvis är liiiite varmare. Eftersom jag inte har någon bil och måste vänta på bussen lockar det inte direkt. Ack och ve. :meh:

Det är så torrt och kallt att jag och katten får elektriska stötar varje gång vi nospussas och buffas :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 004
Senast: Luff
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
299
· Visningar
7 035
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 111
Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 044

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat