Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har packat en order, och ska väl ta mig ut i kylan igen för att posta den samt hämta ut två paket. @cili de rosa påsarna jag köpte av dig är perfekt att packa ett par spishanddukar i :p

Hör nu att jag måste lufta elementet i hallen också, lika bra att göra det innan jag går ut. Sen behöver jag diska och laga mat :wtf: Skulle ha tränat idag, men avbokade passet, har ont i kroppen, i morse kunde jag knappt lyfta ur sopsäckarna på jobbet i matsalarna för att ländryggen gjorde så ont :(

Har packat en order, och ska väl ta mig ut i kylan igen för att posta den samt hämta ut två paket. @cili de rosa påsarna jag köpte av dig är perfekt att packa ett par spishanddukar i :p

Hör nu att jag måste lufta elementet i hallen också, lika bra att göra det innan jag går ut. Sen behöver jag diska och laga mat :wtf: Skulle ha tränat idag, men avbokade passet, har ont i kroppen, i morse kunde jag knappt lyfta ur sopsäckarna på jobbet i matsalarna för att ländryggen gjorde så ont :(
Dom var perfekta att packa ett par träningstights i också, på den tiden jag sålde sånna i min webshop :D .
Bra att dom fått en ny uppgift nu, så dom slipper skämmas i förrådet ;)

Kom på att jag behöver uppdatera mitt tema på hemsidan. Jag hatar det! Jag fattar egentligen inte vad jag håller på med (måste in via ftp) och är alltid lika orolig att jag gör fel :(

Väntar på att de bruna ska mumsa klart på sin havre så ska han göras iordning för ridning. :up:

Nu verkar han vara klar. :D

Och så slås ag igen av hur bra jag mår när jag får gå och pyssla i stallet för mig själv. Nästan all stress från tidigare idag är borta.

Jahapp.
Fri. Sista dagen på jobbet avklarad.

Ovanpå det har bilen självlagat sig. Bokade tid eftersom den envisades med att hojta Anti-pollution system failure.
När jag klev ut från bilfirman med bokningstiden i näven så startade den utan att visa någon motorlampa. :D

Imorgon åker jag på ett partievent med 150 pers anmälda. Intressanta seminarier och föreläsare och en massa kul folk.

Känns som mitt nya liv börjar.
Hoppas att det är ett bättre sådant.

Precis haft en nära döden upplevelse (tack diabetes) Jag försvann ett tag så nu är jag helt slut och har en mycket skärrad sambo bredid mig.

Shit happends

Ta hand om dig själv! Funderar ibland vad som skulle hända om... Katten är det smartaste som finns men att ringa 112 är nog lite bortom hennes förmåga. Bra att ha sambo ibland. Ligger du inne eller fick du upp blodsocker på egen hand? :crazy:

Ska försöka peta i mig nån form av fast föda (än så länge mest levt på oboy, cola och en skvätt kaffe idag) innan jag måste ta tag i hundar och stallet. Jag längtar så häääär mycket tills jag får gå och lägga mig igen :arghh:
Hoppas jag mår bättre imorgon, måste rida då :cautious:

Linssoppan puttrar på spisen, så jag får i mig lite mat innan jag åker ut och mockar.
Köpte nya batterier till vågen och ställde mig på den:meh: Har satt upp ett mål om minus 8 kg till sommaren. Sen ska ytterligare 8 bort, men jga börjar med första halvan. Ätit alldeles för mycket godis sen i höstas. Och för lite mat...

Linssoppan puttrar på spisen, så jag får i mig lite mat innan jag åker ut och mockar.
Köpte nya batterier till vågen och ställde mig på den:meh: Har satt upp ett mål om minus 8 kg till sommaren. Sen ska ytterligare 8 bort, men jga börjar med första halvan. Ätit alldeles för mycket godis sen i höstas. Och för lite mat...

Vad olika man är ändå, jag har ett mål om att inte ställa mig på en våg en enda gång under det är året :)
Kanske måste ändå i samband med nåt läkarbesök, men jag ska försöka snacka mig ur det.

Avhandlingen är på tryckeriet :banana:

Mina graphs ser otroligt mycket bättre ut än jag trodde de skulle göra! enbart problem på en liten del av två (av 41), och det är bättre än förväntat då jag trodde att större delen av dem skulle vara oläsbart (men det går tyvärr inte att fixa det, det går inte att bryta upp den in mindre delar eller få det bättre riktigt. Jag plockar upp de tryckta exemplaren på Måndag morgon innan min inlämningstid (ville inte betala extra för snabbtryckning, då kommer jag ju bara läsa dem och hitta fel :crazy:).

Har t.om. lyckats damma av min cd läsare till min mac och bränna avhandlingen till cd :up: (jajamensan vi måste lämna in en version på cd :rofl: och elektroniskt när vi gjort korrigeringarna sen).
Härligt :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
1 653
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
14 15 16
Svar
300
· Visningar
7 103
Senast: movi
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 112
Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 062

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka