Nu har jag nya och fina naglar, inklusive glitter
Ska hämta Mathilde och sen kör vi raskt till Malmö
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag nya och fina naglar, inklusive glitter
www.upplysning.seKan någon hjälpa mig hur jag ska söka på en person?
Har förnamn och personnummer (inget jag kommer skriva ut här) hur hittar jag adress lättast t.ex?
Jag andas och andas. Och försöker att inte vara otrevlig.Andas!
Är sugen på Finlandsbåts resa, men ingen att åka med. kan man åka själv?
Har nu sytt en fleececape (till sparven, själv behöver jag nog ingen) och tryckt glittrig vinyl på den. Har dealat mig till att få vara hemma en lite längre stund, så jag orkar med att ta natten själv. Vill därför ägna den tiden åt att vinyltrycka allt jag äger, men jag försöker att lägga band på mig.
Japp. Man lägger strykjärnet över och trycker för glatta livet i ett antal sekunder (t.ex. 1x15 eller 3x5), sen tittar man på sitt resultat och blir omedelbart sugen på att fortsätta på tio plagg till . Skulle tro att det funkar på det mesta så länge man har bakplåtspapper emellan. Jag var lite nervös över att prova på fleece, men det gick strålande trots att jag körde 15 sekunder i ett svep. Så skulle tro att ullmix också funkar lika braÄr det sånt man stryker på bara? Har ett ländtäcke jag kan tänka mig att namna tror det är nån ullmix, funkar det på det materialet?
Och jag har kommit på en ny grej att använda den till! Fick en förfrågan om att sy upp sångpåsar åt en vän som jobbar på förskola, bara själva påsen. Men jag kom på att jag kan ju göra sångpåsar och "kuddar" med vinyltryck på istället för att göra djur osv.
Jag var inne och kollade på skrivare förut
Spara och köp! Lätt en av de roligaste prylarna jag skaffat någonsin