Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spara och köp! Lätt en av de roligaste prylarna jag skaffat någonsin
Ta hand om dig själv! Funderar ibland vad som skulle hända om... Katten är det smartaste som finns men att ringa 112 är nog lite bortom hennes förmåga. Bra att ha sambo ibland. Ligger du inne eller fick du upp blodsocker på egen hand?
De jag känner som är mjölkproteinallergiker är allergisk mot all animalisk mjölk
Vi fick upp det. Jag kvicknade till och svepte sambons julmust under skällsord sen slocknade jag igen. Ambulans kom men då satt jag upp och var kontaktbar igen.
Har en Dexcom men hörde inte ljudet och det gick fort. Vi stod och tapetserade sen kommer jag inte ihåg så mycket mer.
Ganska trött i kroppen idag och hade sjukhusbesök så stannade hemma från jobbet.
Sambon har aldrig sett mig i närheten så dålig som igår. På sin höjd lite skakig så just nu tycker jag mest synd om han. Detta var han inte beredd på.
Känner mig trött och ledsen idag. Pålle fick vila. Har jobbat lite och varit och hämtat mitt nya wi-fi.
Som inte alls var den modell jag tretusen gånger sa att det måste vara. Istället för en liten man kan ta med sig fick jag en stor klump som är tänkt att vara stationär.
Köpte också sladdar så jag kan koppla ihop tv och dvd.
Har fått någon låsning vid att se Dansar med Vargar och lyckats hitta den att beställa.
Så ikväll ska jag glo på den och grina.
Tänker att det är bra att känna såna skitkänslor och inte bara stänga ner och fokusera på annat som jag är lite mästare på. Så ikväll ska jag ynka mig och få ur mig skiten.
Vi fick upp det. Jag kvicknade till och svepte sambons julmust under skällsord sen slocknade jag igen. Ambulans kom men då satt jag upp och var kontaktbar igen.
Har en Dexcom men hörde inte ljudet och det gick fort. Vi stod och tapetserade sen kommer jag inte ihåg så mycket mer.
Ganska trött i kroppen idag och hade sjukhusbesök så stannade hemma från jobbet.
Sambon har aldrig sett mig i närheten så dålig som igår. På sin höjd lite skakig så just nu tycker jag mest synd om han. Detta var han inte beredd på.
Två bagare i rad....Ska fika med en kollega imorgon. Tror jag ska baka lite kladdkakemuffins för att ta med.
Hur i helskotta lyckas du boka läkartid så snart? Här på min vc är det typ två månaders väntetid.Idag var jag hos sjukgymnast vilket inte gav så mycket så jag bokade läkartid till måndag
Nu funkar alla kanaler igen! Märkligt eftersom jag inte gjort nånting annat än stängde av eländetKanalsökning kanske??
Jahapp.
Fri. Sista dagen på jobbet avklarad.
Ovanpå det har bilen självlagat sig. Bokade tid eftersom den envisades med att hojta Anti-pollution system failure.
När jag klev ut från bilfirman med bokningstiden i näven så startade den utan att visa någon motorlampa.
Imorgon åker jag på ett partievent med 150 pers anmälda. Intressanta seminarier och föreläsare och en massa kul folk.
Känns som mitt nya liv börjar.
Hoppas att det är ett bättre sådant.
Vi har 4 stycken att välja på inom rimligt avstånd, i två olika län. Två har flera veckors väntetid, medan man kan få en tid inom några få dagar på de andra två.Hur i helskotta lyckas du boka läkartid så snart? Här på min vc är det typ två månaders väntetid.
Klarar inte glass/sorbet men allt som går att drickaJa när det går åt helvete så går det snabbt. Som tur är har jag inte hamnat i koma, men jäklar vad illa man mår när man vaknar och skakar. Det är därför jag föredrar att ligga för högt än för lågt. Och att ha sorbet/glasspinnar hemma. När man mår så dåligt är det sista man vill att äta något sött. Sorbet/isglass kan man tugga i sig och det är lättillgängligt när man behöver det utan att behöva rota igenom kyl/frys efter något lämpligt. Sedan att rekylen blir djävulsk får man ta