Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om vi fortsätter på temat idiotkollega. Jag har i alla fall fått honom att sluta kalla mig lilla gumman. Något han körde friskt ned de första åren vi jobbade ihop. :wtf:

Och så här vi också tillfället då jag nyss hade börjat här. Vi satt och fikade och en av lärarna kom in i matsalen. Tjena pöket! säger han då, högt och ljudligt.
Jag kunde inte hålla mig utan sa bara att så där säger man väl för fan inte till någon. :eek:

Jag har inte hört honom säga då igen. Som tur är för honom.....

Så, nu har jag kräkts ur mig tillräckligt om puckot för nu, dags att byta ihop och jobba igen. Just nu har jag fått honom att låta bli mitt jobb i alla fall.

Men gud! Vilken jävla åsna, jag hade blivit så jävla förbannad. Det där måste ju chefer ta tag i.

Sådär bokade till på vårdcentralen, måste ändå förnya mina astmarecept så då kan de ta lite prover när jag är ändå är där. Funderar på om det kan vara något med sköldkörteln, aja bäst att få det kollat iaf.

Idag var jag och tittade på lägenheten till mamma och pappa.
Så nu har jag ringt och tackat ja, men sen ska allt annat fixat och planerasO_o:nailbiting:
Iallafall börjat med att avbeställa trygghetslarmet och beställa namnlappar till deras kläder mm (känns som vara tillbaka till småbarnsåren, jag HATAR namnlappar :cautious:)
Sen är det ju bara resten kvar, fixa med möbler, gardinstänger, sängkläder, handdukar etc etc
Tack o lov för IKEAs webbshop :cool::rofl:

Min dag har hittills varit en major f##k up.
Som vanligt så har saker man trodde var säkert visatat sig var totalt fel.
Jävligt tur att jag ska till psykolog i morgon.

Aah okej. Har aldrig riktigt gillat twitch. Tycker rent generellt att communityn är rätt toxisk där. Men finns ju undantag där med.
Ah, ja vi modererar rätt hårt. Eller numera är det självsanerande.
Högt i tak, men inget toxic, ingen rasism/sexism etc är tillåten etc. Vi har träffar irl ibland med, vilket gör att det är svårare att vara toxic mot någon man kanske ska träffa sen ;)

Känner mig blä idag. Solen skiner och det är underbart men jag ville ju ut och rida när jag kommer hem :arghh:

Jag hoppas att min fd stallägare kan komma förbi och fika. Vore trevligt med sällskap idag.

Ah, ja vi modererar rätt hårt. Eller numera är det självsanerande.
Högt i tak, men inget toxic, ingen rasism/sexism etc är tillåten etc. Vi har träffar irl ibland med, vilket gör att det är svårare att vara toxic mot någon man kanske ska träffa sen ;)
Det är ju fantastiskt. Då kanske jag kan våga mig tillbaks dit. ;) Även om jag har min familj på mixer så finns ju vissa favoriter på twitch fortfarande. Jag behövde dock gå runt med bannhammaren i natt. Du trashar inte streamern och du käftar inte med modsen. Speciellt inte när du bryter mot ToSen.

Jag ska vara onyttig och fira med chips ikväll, för jag fick godkänt på en eftersläpande kortuppsats och har därmed betat av ytterligare 15 hp på avancerad nivå. Normalt sett hade jag ju inte varit nöjd med ett godkänt, och jag borde klarat av mycket mer än dessa poäng... men med tanke hälsan och att jag mått/mår skit så försöker jag klappa mig själv på axeln ändå. :)
Klart du ska klappa dig på axeln och jag tycker du kan kosta på dig att ställa dig vid spegeln och säga högt: Fy f*n vad jag är bra!!
:bow::up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
2 099
Senast: Enya
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
14 15 16
Svar
308
· Visningar
7 267
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 112
Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 071

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka