En vanlig vardag i mitt livHål i strumpan och tunikan ut-och-in.... Min hjärna tror nog att det redan är helg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En vanlig vardag i mitt livHål i strumpan och tunikan ut-och-in.... Min hjärna tror nog att det redan är helg!
Aah okej. Har aldrig riktigt gillat twitch. Tycker rent generellt att communityn är rätt toxisk där. Men finns ju undantag där med.twitch, och kollar mest på drayswe. Dota och cs stream.
Kollar mkt på svenska streamers. mest dota.
Jag är uppvuxen med en ensamstående förälder som jobbade deltid i ett låglöneyrke. För MIG som barn var det jobbigt. Men jag har alltid haft ett boende, mat och kläder, men den trygghet som pengar ger fanns aldrig.Jag uttryckte det fel i så fall. Hur man har råd (eller kan välja att jobba) med en halv lön och inga andra intäkter. Jag förstår ju att det går, men det måste vara så enormt tight. En del väljer ju halvtid, att man inte får mer är en annan sak. Du får ju utfyllnad så du får motsvarande en högre lön antar jag. Hur hade det funkat med bara lönedelen?
Vad har hänt?Dag 4 efter ledighet och jag är färdig att ha ihjäl min puckade kollega. Härligt!
Han är ett pucko och en idiot. Lägger sig i ich tar över miva arbetsuppgifter. Och just idag fixar jag det inte. Det kryper i kroppen på mig och jag blir förbannad och känner mig överkörd. Och ja, jag har fått mens också.Vad har hänt?
Han är ett pucko och en idiot. Lägger sig i ich tar över miva arbetsuppgifter. Och just idag fixar jag det inte. Det kryper i kroppen på mig och jag blir förbannad och känner mig överkörd. Och ja, jag har fått mens också.
Tro mig. Vi har gjort det. Vi har tagit det enskilt, i grupp, med chef, utan chef. Det rinner av honom som en jävla gås.Vad säger han om du säger till honom? Det kanske är läge att ta upp det med en chef, det är ju ett arbetsmiljöproblem.
Tro mig. Vi har gjort det. Vi har tagit det enskilt, i grupp, med chef, utan chef. Det rinner av honom som en jävla gås.
Det har hänt att jag hamnar där.Då hade jag nog inte varit diplomatisk längre
Blev precis uppringd av en kollega på jobbet. Han frågade om jag ville gå på en av mina specialtjänster imorgon. Givetvis sa jag
Jag får visserligen gå upp lite tidigare men jag kan å andra sidan gå hem när jag är klar istället för att jobba till 18 som jag egentligen skulle göra