Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hänger i skumma gäng

26068725_710504359139775_4321629138713575424_n.jpg

Jag är iskall, har vart ute i huset 14.30-20 typ. Det blir bra kallt när man inte har någon värme och det är typ -15 grader ute :meh: Vi har en byggfläkt i källaren och en på bottenvåningen, men det blir ju inte direkt supervarmt av dom. Inget varmvatten heller. Så lagom kul att tvätta av penslar och tråg efter man målat :wtf: Hade sällskap av I idag med, tur han vill följa med och jobba lite, annars hade dagarna känts jävligt långa.Nu ska jag ta en dusch, sen gå och sova.
men varför har ni ingen värme på??

Funderar på om jag ska slänga in en vedpinne till i kaminen så den brinner ett tag till och förflytta mig till sovrummet istället. Se nån halvtråkig serie så man blir trött kanske

La mig i sängen men kände mig mest rastlös. Nu har jag läst massor på Stina Wolters instagramkonto och allt känns bättre. Ska nog försöka sova lite.

Härligt När ska du försvara den? Eller lägga fram den. Vet inte hur man säger. Så att vi kan hålla tummarna :)

Den måste gå igenom examinations processen först (lämnas in på Måndag och det tar sju veckor, ibland mer om någon av examinörerna inte blir klar i tid). När jag får tillbaka kommentarerna som förhoppningsvis inte är super dåliga så ska avhandlingen korrigeras efter dem, sen sätts det datum. Jag hoppas på April :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
2 754
Senast: MJLee
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
14 15 16
Svar
309
· Visningar
7 326
Senast: Badger
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 112
Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 083

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka