R
Raderad medlem 68338
OMG hittade Prada-skorna online! Dör! Det gör iofs också min ekonomi men
SKÅL!!
SKÅL!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för te? Lät ju jättegottDricker te med nougatsmak och kollar på streams, men ska nog kolla serier istället.
https://www.skonagertruds.se/te-online/rimfrost-julte.htmlVad är det för te? Lät ju jättegott
måste testas
men varför har ni ingen värme på??Jag är iskall, har vart ute i huset 14.30-20 typ. Det blir bra kallt när man inte har någon värme och det är typ -15 grader ute Vi har en byggfläkt i källaren och en på bottenvåningen, men det blir ju inte direkt supervarmt av dom. Inget varmvatten heller. Så lagom kul att tvätta av penslar och tråg efter man målat Hade sällskap av I idag med, tur han vill följa med och jobba lite, annars hade dagarna känts jävligt långa.Nu ska jag ta en dusch, sen gå och sova.
Jag kollar streams i sängen jag. Eftersom jag inte kan sova.Dricker te med nougatsmak och kollar på streams, men ska nog kolla serier istället.
Kanalsökning kanske??Min tv visar stjärnornas krig nu. På alla kanaler
Edit: nej myrornas krig heter det.
Edit nr2: en kanal funkar men den har bytt plats. På ettan är det lite skiftningar som ser ut som Kunskapskanalen.
ja klart man kan. åk.Är sugen på Finlandsbåts resa, men ingen att åka med. kan man åka själv?
Ajdå!Jag kollar streams i sängen jag. Eftersom jag inte kan sova.
En overwatch med the 'fam' och en RE4, också 'fam'.Ajdå!
Vad kollar du på för streams då?
twitch, och kollar mest på drayswe. Dota och cs stream.En overwatch med the 'fam' och en RE4, också 'fam'.
Vad kollar du för streams? Och var?
Jag kan åka med hahahaÄr sugen på Finlandsbåts resa, men ingen att åka med. kan man åka själv?
Härligt När ska du försvara den? Eller lägga fram den. Vet inte hur man säger. Så att vi kan hålla tummarna
För att oljepannan är uttagen och vi väntar på att elektrikern ska komma och installera nya värmesystemet (luft/vatten).men varför har ni ingen värme på??