Precis haft en nära döden upplevelse (tack diabetes) Jag försvann ett tag så nu är jag helt slut och har en mycket skärrad sambo bredid mig.
Shit happends
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis haft en nära döden upplevelse (tack diabetes) Jag försvann ett tag så nu är jag helt slut och har en mycket skärrad sambo bredid mig.
Shit happends
Hoppas det går bra för din vän.Kommer all skit i sjok? En av mina vänner hade en lägenhetsbrand igår, nu ligger han nedsövd på intensiven. Tillståndet är kritiskt, bara att bita ihop och ge sig i väg till intensiven igen så fort han är stabil. Trodde jag skulle slippa det ett tag efter pappas död.
Läskigt! En kompis till mig blev räddad av sin son häromdagen när hon inte vaknade. Han hade sinnesnärvaro nog att ringa hennes sambo som fick liv i henne. Läskiga saker det där.Precis haft en nära döden upplevelse (tack diabetes) Jag försvann ett tag så nu är jag helt slut och har en mycket skärrad sambo bredid mig.
Shit happends
Det är så synd att barnen inte verkar ha nåt att säga till om.Jag har uppdaterat mina föräldrar och vi har suckat lite. Jag fick iaf berätta den glada nyheten att dottern ska få provrida en ponny onsdag nästa vecka
Har en som är likadan. Ser helt stenkoll ut inne och oftast ut som att han är påväg att somna innan vi ska börja .Kan meddela att han inte alls var lika trött när vi väl kom ut han är en riktig arbetsmyra! När han drar in rumpan för att få bättre påskjut så känns det som om man sitter på en bomb som snart ska smälla. Han kunde inte riktigt hålla sig så det blev lite galopp på stället några gånger. Ibland är han lite för pigg för mitt bästa
Härligt När ska du försvara den? Eller lägga fram den. Vet inte hur man säger. Så att vi kan hålla tummarnaPlagierings kontrollen gick igenom med 8% (2% var på grund av ett appendix där jag har min kod. den matchar kod från en blogg Eftersom jag använde den bloggen när jag började sätta ihop koden ).
Kom på det när jag skulle spara sen . Supersmidigt!Du sparar inte i molnet så du kan öppna det i datorn hemma?
Jo men du sa bara ensamstående? Jag är ju det fast pga dödsfall och inte separation. Och jag har råd att jobba deltid.
Klart man kan, men man kanske har roligare i sällskap? Har själv funderat på det, men så var det ju det där med hunden.Är sugen på Finlandsbåts resa, men ingen att åka med. kan man åka själv?