Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis haft en nära döden upplevelse (tack diabetes) Jag försvann ett tag så nu är jag helt slut och har en mycket skärrad sambo bredid mig.

Shit happends
ina_console.gif

Kommer all skit i sjok? En av mina vänner hade en lägenhetsbrand igår, nu ligger han nedsövd på intensiven. Tillståndet är kritiskt, bara att bita ihop och ge sig i väg till intensiven igen så fort han är stabil. Trodde jag skulle slippa det ett tag efter pappas död.
Hoppas det går bra för din vän. :heart

Precis haft en nära döden upplevelse (tack diabetes) Jag försvann ett tag så nu är jag helt slut och har en mycket skärrad sambo bredid mig.

Shit happends
Läskigt! En kompis till mig blev räddad av sin son häromdagen när hon inte vaknade. Han hade sinnesnärvaro nog att ringa hennes sambo som fick liv i henne. Läskiga saker det där.

Kan meddela att han inte alls var lika trött när vi väl kom ut :rofl: han är en riktig arbetsmyra! När han drar in rumpan för att få bättre påskjut så känns det som om man sitter på en bomb som snart ska smälla. Han kunde inte riktigt hålla sig så det blev lite galopp på stället några gånger. Ibland är han lite för pigg för mitt bästa :D
Har en som är likadan. Ser helt stenkoll ut inne och oftast ut som att han är påväg att somna innan vi ska börja :D.
Det är min snabbaste häst med flest växlar i :D

Vad skönt att han mår bra igen! Bra kämpat med alla promenader och klinikrundor :up: :)!

Plagierings kontrollen gick igenom med 8% :banana: (2% var på grund av ett appendix där jag har min kod. den matchar kod från en blogg :D Eftersom jag använde den bloggen när jag började sätta ihop koden :D).
Härligt När ska du försvara den? Eller lägga fram den. Vet inte hur man säger. Så att vi kan hålla tummarna :)

Kan jag får strypa min kollega?! :rage: Plus att PDF är faan det mest idiotiska formatet om det inte är read/print only! :arghh: :banghead:

Jag sitter nu och översätter text. En del av den skulle jag kunna göra copy-paste på, det är bara siffror. Men eftersom kollegan har typ gjort kopian jag översätter ifrån som en jpg så funkar det inte så jävla bra, pdf-läsaren tror allt är en bild, inte text! :rage: :rage:

Fan, jag trodde det här skulle gå fort :down:

Herr migrän är på besök, det var faktiskt länge sen han hälsade på. Knaprar Panocod och ätit lasagne. Stretchat och plågar kroppen med en tennisboll. Strax ut och hämta tvätten i tvättstugan.
Alma och Astrid kör kvällsrejs och i morgon är en ny dag med nya möjligheter.....

Min tv visar stjärnornas krig nu. På alla kanaler :cool:

Edit: nej myrornas krig heter det.

Edit nr2: en kanal funkar men den har bytt plats. På ettan är det lite skiftningar som ser ut som Kunskapskanalen.

Senast ändrad:
Jo men du sa bara ensamstående? Jag är ju det fast pga dödsfall och inte separation. Och jag har råd att jobba deltid.

Jag uttryckte det fel i så fall. Hur man har råd (eller kan välja att jobba) med en halv lön och inga andra intäkter. Jag förstår ju att det går, men det måste vara så enormt tight. En del väljer ju halvtid, att man inte får mer är en annan sak. Du får ju utfyllnad så du får motsvarande en högre lön antar jag. Hur hade det funkat med bara lönedelen?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
2 923
Senast: Liten
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
14 15 16
Svar
310
· Visningar
7 344
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 113
Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 087

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka