Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Plagierings kontrollen gick igenom med 8% :banana: (2% var på grund av ett appendix där jag har min kod. den matchar kod från en blogg :D Eftersom jag använde den bloggen när jag började sätta ihop koden :D).
Hur mycket är gränsen på?
Är säkert olika på olika ställen.
Kommer banne mig inte ihåg.
Var väldigt låg siffra på min iaf

Men alltså, nu vill jag gå hem och sova (klocka är inte ens 2!!! Det ni!) men inte fasiken låter datorn mig stänga ner statistik programmet (den måste spara kod först men håller på och tjafsar). :meh:

Hur mycket är gränsen på?
Är säkert olika på olika ställen.
Kommer banne mig inte ihåg.
Var väldigt låg siffra på min iaf

Det beror på. Grundgränsen är på 20%, men har du egna publiceringar får den gå över (men inte hur mycket som helst). Professorn måste signera av att de godkänner, så är det över med egna publikationer så måste hen vara ok med procenten.

Sen tror jag gränsen är olika beroende på vad det är du lämnar in (kandidat avhandling tillåter antagligen högre proven gissar jag på?) + har ingen aning vad andra universitet har dock. Men många har ju doktorand genom publikation (då måste du ha minst tre publikationer), vi har doktorand genom avhandling så vi behöver egentligen inte publicera (men de godkänner inte utan minst en) och har du publicerat måste du skriva om det för avhandlingen.

Väldigt mycket av mitt var typ från helt mysko webbsidor :confused:

Min häst ser jääääääättepigg ut på att ut och skritta :D

20180110-184603.jpg

Ätit middag = :turd: mage :crazy:
Slösurfar lite, innan det är dags för det vanliga kvällsbestyret - fika och dumburken.
I morgon em ska jag träffa min KP, får hoppas på att hen är frisk tills dess...

Äh. Skaka av dig det. De har så mycket åsikter.

Själv var jag en USEL mamma som inte ville åka och bada med mitt barn. Det var jag skyldig barnet. Att barnet badade med kompisar fick inget gehör. Det skulle bada med MAMMA. (pappa? han nämndes inte)
Att barnet hade en egen älskad ponny som tog mycket tid vägde lätt i jämförelse med en dag på STRANDEN.
:banghead: :banghead: :banghead:

Problemet är att allt det här kan leda till att dottern får byta boende och skola. Jag tycker personligen att jobb på heltid är något normalt men det hjälper ju inte vad jag tycker :(

Kommer all skit i sjok? En av mina vänner hade en lägenhetsbrand igår, nu ligger han nedsövd på intensiven. Tillståndet är kritiskt, bara att bita ihop och ge sig i väg till intensiven igen så fort han är stabil. Trodde jag skulle slippa det ett tag efter pappas död.

Kommer all skit i sjok? En av mina vänner hade en lägenhetsbrand igår, nu ligger han nedsövd på intensiven. Tillståndet är kritiskt, bara att bita ihop och ge sig i väg till intensiven igen så fort han är stabil. Trodde jag skulle slippa det ett tag efter pappas död.

Men usch vad hemskt :(:heart

Det är helt galet i ibland.
I går skulle jag inte få ett rehabmöte pga av tidsbrist. Handläggarens chef ringde för 1,5 timme sen och sa att dom bedömde att inget rehabmöte var aktuellt alls utan i så fall endast ett telefonsamtal. Nyss ringde handläggaren och sa att hon ska föröka få till till ett rehabmöte helt plötsligt innan min sjukskrivning gick ut?

Nu har jag brutit ihop, inte kunnat arbeta i dag, inte fått ett skit gjort förutom att jag slagit mig fram mot FK hela dagen för att i slutändan få det som jag hade rätt till från första början.
Varför är det alltid så här?
Varför kan saker och ting inte bara funka ?
Är det bara en jävla massa otur eller varför funkar det för alla andra?

*trött och frustrerad*

Vad gäller FK funkar det inte alls för alla andra, långt ifrån. Kram. :heart

Oj, hoppas han klarar sig. :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
2 923
Senast: Liten
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
14 15 16
Svar
310
· Visningar
7 344
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 113
Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 087

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka