Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur mycket är gränsen på?Plagierings kontrollen gick igenom med 8% (2% var på grund av ett appendix där jag har min kod. den matchar kod från en blogg Eftersom jag använde den bloggen när jag började sätta ihop koden ).
Hur mycket är gränsen på?
Är säkert olika på olika ställen.
Kommer banne mig inte ihåg.
Var väldigt låg siffra på min iaf
Du får hojta till nån som redan har maskin om du behöver något utskuret helt enkeltKanske lite dyrt bara för att pimpa hästens utrustning
Låt mig soooova, snälla ...
Äh. Skaka av dig det. De har så mycket åsikter.
Själv var jag en USEL mamma som inte ville åka och bada med mitt barn. Det var jag skyldig barnet. Att barnet badade med kompisar fick inget gehör. Det skulle bada med MAMMA. (pappa? han nämndes inte)
Att barnet hade en egen älskad ponny som tog mycket tid vägde lätt i jämförelse med en dag på STRANDEN.
Problemet är att allt det här kan leda till att dottern får byta boende och skola. Jag tycker personligen att jobb på heltid är något normalt men det hjälper ju inte vad jag tycker
Kommer all skit i sjok? En av mina vänner hade en lägenhetsbrand igår, nu ligger han nedsövd på intensiven. Tillståndet är kritiskt, bara att bita ihop och ge sig i väg till intensiven igen så fort han är stabil. Trodde jag skulle slippa det ett tag efter pappas död.
Det är helt galet i ibland.
I går skulle jag inte få ett rehabmöte pga av tidsbrist. Handläggarens chef ringde för 1,5 timme sen och sa att dom bedömde att inget rehabmöte var aktuellt alls utan i så fall endast ett telefonsamtal. Nyss ringde handläggaren och sa att hon ska föröka få till till ett rehabmöte helt plötsligt innan min sjukskrivning gick ut?
Nu har jag brutit ihop, inte kunnat arbeta i dag, inte fått ett skit gjort förutom att jag slagit mig fram mot FK hela dagen för att i slutändan få det som jag hade rätt till från första början.
Varför är det alltid så här?
Varför kan saker och ting inte bara funka ?
Är det bara en jävla massa otur eller varför funkar det för alla andra?
*trött och frustrerad*
Kommer all skit i sjok? En av mina vänner hade en lägenhetsbrand igår, nu ligger han nedsövd på intensiven. Tillståndet är kritiskt, bara att bita ihop och ge sig i väg till intensiven igen så fort han är stabil. Trodde jag skulle slippa det ett tag efter pappas död.