Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är en vinylskrivare dyr? Blir sugen när du skriver om dina projekt härKom precis på att jag ju kan fixa mina vinylprojekt i bärbara datorn på sjukhuset, och sen skicka över filen till mig själv för att öppna på datorn hemma och skära ut direkt = jag får sysselsättning på sjukhuset och slipper lägga tid på att designa något hemma. Win-win för mig själv!
Det kommer snart ett svar på ditt pm @kolblakkur , nu när jag har en så eminent lösning
Konstigt nog känns det tröstande på nåt vis, inte att andra får kämpa lika mycket utan att jag inte är ensam om det. Ibland känns det verkligen som att ödet eller vad man nu vill kalla det verkligen jävlas med mig.Tråkigt att det blir så Jag har personligen inte haft några större problem med FK men känner flera som kämpat med dem så du är (tyvärr får jag väl säga) inte ensam
Jag tycker det är märkligt att de väljer att göra så. Att en heltidstjänst är avskräckande och att den föräldern som jobbar minst ska ha huvudansvaret.Isf blir det någon variant på att hon är hos mig på helgerna. Svårt också eftersom jag jobbar sex av tretton helger.
Hennes pappa jobbar inte heltid utan typ 8-14.
Det beror helt på storlek. Jag har en från Silhouette, som finns i ca 20 och 30 cm bredd (minns inte exakta siffrorna) och dom är väl bland de billigare (startar på ca 2500 i ordinarie pris har jag för mig). Har tidigare använt ett stort åbäke till maskin, som tog 70 cm om jag inte minns fel, men den kostade femsiffrigt (och är inget jag rekommenderar för hobbybruk )Är en vinylskrivare dyr? Blir sugen när du skriver om dina projekt här
Konstigt nog känns det tröstande på nåt vis, inte att andra får kämpa lika mycket utan att jag inte är ensam om det. Ibland känns det verkligen som att ödet eller vad man nu vill kalla det verkligen jävlas med mig.
Precis, jag avskyr det. Dessutom har jag svårt att hålla god ton i såna här lägen där jag vet att jag har rätt till hjälp men inte får av en myndighet som bestämmer saker som påverkar mitt liv.Jag förstår känslan. Men det är ju för jäkligt att man ska behöva bråka
Precis, jag avskyr det. Dessutom har jag svårt att hålla god ton i såna här lägen där jag vet att jag har rätt till hjälp men inte får av en myndighet som bestämmer saker som påverkar mitt liv.
Ändrade och fick fucking foggy, fucking dark, fucking cold.Profanity: on
Den ligger dock typ -5 grader från smhi och apples egen väderapp, men den är så rolig att jag använder den ändå
Kanske lite dyrt bara för att pimpa hästens utrustningDet beror helt på storlek. Jag har en från Silhouette, som finns i ca 20 och 30 cm bredd (minns inte exakta siffrorna) och dom är väl bland de billigare (startar på ca 2500 i ordinarie pris har jag för mig). Har tidigare använt ett stort åbäke till maskin, som tog 70 cm om jag inte minns fel, men den kostade femsiffrigt (och är inget jag rekommenderar för hobbybruk )
Äh. Skaka av dig det. De har så mycket åsikter.De sa det inte rakt ut men det märktes att det var bättre när föräldern slutar klockan 14 så att det stackars barnet slipper gå på fritids, typ.
Ska ut och plåta. Vädret är perfekt! För bra bilder alltså, inte för köldnivån