Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaka till stallet för att vaccinera häst. Inte jag då, men veterinären :p Nu är det faktiskt riktigt okej ute! -8 eller så. Men jag tror ändå kanske inte att jag vill vara ute så jättemycket i onödan :p

ina_schlafen.gif

Fascineras över hur min mobil fick ordet "snart" till "snark" :confused:

Powernapen blev en timma liggandes i soffan med "bara 5 minuter till" tänket sista halvtimmen sen masade jag mig upp :laugh:
Men det var behövligt :up:
Precis värmt mig med pasta/tomatsoppa för fryser ihjäl :arghh:
Men strax ut på promenix och hämta mini på förskolan så då blir jag uppvärmd igen (får se det positiva med promenad i snålblåst :D).

Inget rehabmöte med FK. Dom anser att det räcker med ett telefonsamtal.
Alltså jag orkar verkligen inte mer nu :(

Igår skar jag ut reflexvinyl och strök på på ett av lintotts täcken. Så nu är det både namnat och mer synligt :up:. Det fick bli ett namn på varje sida, plus reflexstjärnor vid knäppningen i fram samt på svanslappen. Nu vill jag mest åka hem och skära ut massa mer så jag kan stryka fast namn på alla täcken hon har (dvs hela två till utöver detta :D). Men det lär dröja ett tag till innan jag har tid att göra något mer än bara enstaka snabba skärprojekt i förbifarten medan katterna utfodras.

Och eftersom ni inte fått se så mycket av henne på sistone så kommer givetvis en bild:
26073633_459731861090218_6918147558766280704_n.jpg

FK tjafsar,det får tydligen inte gå till så här, men tydligenså måste det utredas? fått tag i en chef som höra av sig efter lunch i mitt ärende. Ångest.:cry:
Tandvården krånglar och patientnämnden flög i taket. :meh:
Vad är det för fel på dagens vård egentligen? :banghead:
Och så hade jag möte med en lärare på skolan. Det gick inte bra. Det är nog kört nu. Jag är så sjukt trött och ledsen. Sovit apdåligt i natt pga av all oro. Sjukskrivit mig på jobbet och blev ifrågasatt av den där jäkla samordnaren som vet att hon inte har med saken att göra så jag hänvisade till det inte var hennes sak och att chefen vet om varför, vilket hon redan vet men promt måste snoka. :banghead:
Har fått fel kallelse till sköterskan, får ingen läkartid innan min sjukskrivning gått ut och den där att göra listan kväver mig snart.
Japp och där kom känslan tillbaka om att vilja lägga sig ner och dö igen, underbart! Fantastisk .... eller inte....

:crazy:
Kramar :heart

Inget rehabmöte med FK. Dom anser att det räcker med ett telefonsamtal.
Alltså jag orkar verkligen inte mer nu :(

Men? Emellanåt tappar även jag tron på myndigheter men det här är ju löjligt av FK. Förstår om du inte orkar men finns det någon annanstans du kan vända dig?

Men? Emellanåt tappar även jag tron på myndigheter men det här är ju löjligt av FK. Förstår om du inte orkar men finns det någon annanstans du kan vända dig?
Det är helt galet i ibland.
I går skulle jag inte få ett rehabmöte pga av tidsbrist. Handläggarens chef ringde för 1,5 timme sen och sa att dom bedömde att inget rehabmöte var aktuellt alls utan i så fall endast ett telefonsamtal. Nyss ringde handläggaren och sa att hon ska föröka få till till ett rehabmöte helt plötsligt innan min sjukskrivning gick ut?

Nu har jag brutit ihop, inte kunnat arbeta i dag, inte fått ett skit gjort förutom att jag slagit mig fram mot FK hela dagen för att i slutändan få det som jag hade rätt till från första början.
Varför är det alltid så här?
Varför kan saker och ting inte bara funka ?
Är det bara en jävla massa otur eller varför funkar det för alla andra?

*trött och frustrerad*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
2 034
Senast: Luff
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
14 15 16
Svar
307
· Visningar
7 243
Senast: Enya
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 112
Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 068

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka