Kommep ni någonstans i frågan då??
Nja, utredningen pågår en månad till ungefär. Sen lär det dröja 3-4 månader innan tingsrätten tar upp ärendet. De trodde att dottern skulle hinna gå klart terminen här.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kommep ni någonstans i frågan då??
Då är det alltså bättre att hon är hos en förälder halva tiden som inte ens ser till att hon får gå till skolan alls.De sa det inte rakt ut men det märktes att det var bättre när föräldern slutar klockan 14 så att det stackars barnet slipper gå på fritids, typ.
birthday.se
Personen måste ha hemlig adress eller något. Jag får ge upp och maila till hen gällande hens ansökan för de fylla i den istället. Typiskt
Jag gillar inte att bli besegrad
Jag skulle maila Centralt idag och mobilen ville säga att vi hade 11 ekollon, inte 11 kollinFascineras över hur min mobil fick ordet "snart" till "snark"
Jag skulle maila Centralt idag och mobilen ville säga att vi hade 11 ekollon, inte 11 kollin
Vi hade -22 på morgonen nu är dt-17 men luften är så fuktig śå det känns svinkalltOk, ni sörlänningar som gnäller över att det regnar och inte är fruset... det är bara att komma hit och plocka minusgrader, det är -18 just nu och jag fryser arslet av mig
Men jag misstänker att @skerper har det värre än mig
Då är det alltså bättre att hon är hos en förälder halva tiden som inte ens ser till att hon får gå till skolan alls.
Stackars barn! Ursäkta mig!Svar ja. Åtminstone verkar det så. Vi får väl se vad de skriver i utredningen till tingsrätten.
Blir boendet där så blir det mer än hälften, typ 75 procent.
Blir hon bara hos dig på helgerna då? Och detta pga att du jobbar heltid?Svar ja. Åtminstone verkar det så. Vi får väl se vad de skriver i utredningen till tingsrätten.
Blir boendet där så blir det mer än hälften, typ 75 procent.
KramarFK tjafsar,det får tydligen inte gå till så här, men tydligenså måste det utredas? fått tag i en chef som höra av sig efter lunch i mitt ärende. Ångest.
Tandvården krånglar och patientnämnden flög i taket.
Vad är det för fel på dagens vård egentligen?
Och så hade jag möte med en lärare på skolan. Det gick inte bra. Det är nog kört nu. Jag är så sjukt trött och ledsen. Sovit apdåligt i natt pga av all oro. Sjukskrivit mig på jobbet och blev ifrågasatt av den där jäkla samordnaren som vet att hon inte har med saken att göra så jag hänvisade till det inte var hennes sak och att chefen vet om varför, vilket hon redan vet men promt måste snoka.
Har fått fel kallelse till sköterskan, får ingen läkartid innan min sjukskrivning gått ut och den där att göra listan kväver mig snart.
Japp och där kom känslan tillbaka om att vilja lägga sig ner och dö igen, underbart! Fantastisk .... eller inte....
De sa det inte rakt ut men det märktes att det var bättre när föräldern slutar klockan 14 så att det stackars barnet slipper gå på fritids, typ.
Inget rehabmöte med FK. Dom anser att det räcker med ett telefonsamtal.
Alltså jag orkar verkligen inte mer nu
Det är helt galet i ibland.Men? Emellanåt tappar även jag tron på myndigheter men det här är ju löjligt av FK. Förstår om du inte orkar men finns det någon annanstans du kan vända dig?