Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
FK tjafsar,det får tydligen inte gå till så här, men tydligenså måste det utredas? fått tag i en chef som höra av sig efter lunch i mitt ärende. Ångest.:cry:
Tandvården krånglar och patientnämnden flög i taket. :meh:
Vad är det för fel på dagens vård egentligen? :banghead:
Och så hade jag möte med en lärare på skolan. Det gick inte bra. Det är nog kört nu. Jag är så sjukt trött och ledsen. Sovit apdåligt i natt pga av all oro. Sjukskrivit mig på jobbet och blev ifrågasatt av den där jäkla samordnaren som vet att hon inte har med saken att göra så jag hänvisade till det inte var hennes sak och att chefen vet om varför, vilket hon redan vet men promt måste snoka. :banghead:
Har fått fel kallelse till sköterskan, får ingen läkartid innan min sjukskrivning gått ut och den där att göra listan kväver mig snart.
Japp och där kom känslan tillbaka om att vilja lägga sig ner och dö igen, underbart! Fantastisk .... eller inte....

:crazy:

Kram :heart:heart:heart

Jobbar. Kollegan är hemma och vårdar sitt ryggskott vilket gör att jag får stuva om mina arbetsuppgifter, delegera ut vissa och hoppa in och sköta hennes jobb. Har inte så mycket emot det, hennes uppgifter är roligare än mina, men det skulle ju vara skönt om det någon gång kunde gå en hel vecka utan att jag skulle behöva göra så...

FK tjafsar,det får tydligen inte gå till så här, men tydligenså måste det utredas? fått tag i en chef som höra av sig efter lunch i mitt ärende. Ångest.:cry:
Och så hade jag möte med en lärare på skolan. Det gick inte bra. Det är nog kört nu. Jag är så sjukt trött och ledsen. Sovit apdåligt i natt pga av all oro. Sjukskrivit mig på jobbet och blev ifrågasatt av den där jäkla samordnaren som vet att hon inte har med saken att göra så jag hänvisade till det inte var hennes sak och att chefen vet om varför, vilket hon redan vet men promt måste snoka. :banghead:
Har fått fel kallelse till sköterskan, får ingen läkartid innan min sjukskrivning gått ut och den där att göra listan kväver mig snart.
Japp och där kom känslan tillbaka om att vilja lägga sig ner och dö igen, underbart! Fantastisk .... eller inte....

Kramar! :heart:heart:heart

Pust. Pratat i telefon med min andra syrra i 3 timmar nu. Jag frågade henne vad hon tyckte om att bli moster igen och hon sa att hon är väl inte direkt överlycklig och sen vädrade vi ämnet i nån timma innan vi gick över på annat. Känns ändå skönt att jag inte är den enda som känner såhär och har exakt samma funderingar kring det.

Tog mig till förskolan och fick kommentaren av en annan förälder att jag är alltid ute och går i ur och skur. Någon måste väl vara det tänker jag :D
Ingen frisör idag dock. Orkade inte kände så får bli en annan dag. Håret går det ingen nöd på. Det sitter där det sitter :p

Trött :nailbiting: Blir bara himla dumt om jag sover mitt på dagen men en liten powernap känns rätt lockande :o

Satt i möte och hade ett missat samtal när jag kom tillbaka.
Efter lite googling och stalkning på facebook blev jag väldigt nyfiken vad hen vill :confused::p
Det är ingen jag känner men vi har fyra gemensamma bekanta, alla inom hästeriet.

:heart

Gick till affären
Fick nackspärr
Ångrar promenaden Hahha
Om du har möjlighet att gå in på Jula så har det funnits (finns) fuskpolo med kareborreknäppning, superbra.
Jag köpte 2 men det är några år sen så ingen aning om dom finns kvar fortfarande tyvärr (tror jag betalade 50kr)
Min räddning för nacken när den är som mest dum och piller/tens/vetekudden gjort vad dom kan.
Riktigt skönt att skälv få reglera hur hårt den ska sitta och stör inte då min är tunn.
Hänt att jag sovit med den när jag haft varning för nackspärr.
Hoppas du mår bättre. :heart

Tar en paus i tentaskrivandet, dock strax dags att dra igång igen. Har kommit till den svåra delen nu, så nu går hjärnan på högvarv.

Diabetikern vs finsmakarmusen 1-0 (fast egentligen är det ju 1-2 men det är vi tysta om!)

Inatt så HÖRDE jag hur fällan gick igen och mycket riktigt på morgonen vart det en död mus i den. :banana: Tyvärr så mådde jag riktigt dåligt över att ha haft ihjäl den lille rackaren. :( Han var en värdig motståndare. Riggat fällan igen och hoppas att inga fler hamnar i den att vi nu har slut på möss att det var den enda tappre krigaren

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
1 770
Senast: sthu
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
14 15 16
Svar
302
· Visningar
7 147
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 112
Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 064

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka