Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag TRODDE att jag skulle uppskatta minusgraderna, men en stor del av hagen blev stelfruset knöggel så det blev inte bra alls.... :(

Tyvärr så är det lika här. Det är svårt för mig att ta mig fram i hagen så jag antar att hästarna har det etter värre. Det blir inte bra alls som det är nu. Vi skulle behöva fem grader varmt, sol och uppehåll i ett par veckor iaf.

Har mått dåligt hela förmiddagen så jag har tagit det lugnt och jobbat hemifrån sängen.. Kikar lite på Mandelmanns mellan mailen och ska nu försöka orka klä på mig för att så småningom promenera bort till kontoret.

Snark ska bilen besiktas. Håll en tumme på att bilen går genom.
ina_schlafen.gif

Varför blir jag alltid sugen på att träna när jag inte kan göra det (som nu när jag är på jobbet eller när jag sitter i bilen på väg någonstans) men aldrig när jag har en möjlighet att genomföra det? :confused::laugh:

Kan någon hjälpa mig hur jag ska söka på en person?

Har förnamn och personnummer (inget jag kommer skriva ut här) hur hittar jag adress lättast t.ex?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
2 034
Senast: Luff
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
14 15 16
Svar
307
· Visningar
7 243
Senast: Enya
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 112
Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 068

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka