Stackars barn! Ursäkta mig!
Utredningen ska vi få ta del av i början av februari. Vet inte om jag är nervös eller bara uppgiven.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stackars barn! Ursäkta mig!
Blir hon bara hos dig på helgerna då? Och detta pga att du jobbar heltid?
Jobbar inte hennes far heltid med?
Det är helt galet i ibland.
I går skulle jag inte få ett rehabmöte pga av tidsbrist. Handläggarens chef ringde för 1,5 timme sen och sa att dom bedömde att inget rehabmöte var aktuellt alls utan i så fall endast ett telefonsamtal. Nyss ringde handläggaren och sa att hon ska föröka få till till ett rehabmöte helt plötsligt innan min sjukskrivning gick ut?
Nu har jag brutit ihop, inte kunnat arbeta i dag, inte fått ett skit gjort förutom att jag slagit mig fram mot FK hela dagen för att i slutändan få det som jag hade rätt till från första början.
Varför är det alltid så här?
Varför kan saker och ting inte bara funka ?
Är det bara en jävla massa otur eller varför funkar det för alla andra?
*trött och frustrerad*
Sånt här gör mig så upprörd! Jag hoppas verkligen att dom kan se annat än bara arbetstider, det är ju vansinnigt!Isf blir det någon variant på att hon är hos mig på helgerna. Svårt också eftersom jag jobbar sex av tretton helger.
Hennes pappa jobbar inte heltid utan typ 8-14.
Inte det lättaste för någon med telefonfobiRing upp vettja
Inte det lättaste för någon med telefonfobi
Jag ska vara onyttig och fira med chips ikväll, för jag fick godkänt på en eftersläpande kortuppsats och har därmed betat av ytterligare 15 hp på avancerad nivå. Normalt sett hade jag ju inte varit nöjd med ett godkänt, och jag borde klarat av mycket mer än dessa poäng... men med tanke hälsan och att jag mått/mår skit så försöker jag klappa mig själv på axeln ändå.
Har kommit en låååång låååång väg sen när det var som värst som tonåring. Har tom jobbat som telefonförsäljare.Be någon annan ringa upp? Nä skämt åsido då blir det genast lite vanskligare
Bra jobbat! Och kanske viktigast av allt: vilken sorts chips?
Har kommit en låååång låååång väg sen när det var som värst som tonåring. Har tom jobbat som telefonförsäljare.
Jobbsamtal fungerar men privat är fortfarande jobbiga, tack o lov för sms och mail
Jag har så mycket andra skrämmande samtal ringa just nu, måste spara mina nerver till dom
Ungefär lika tankspridd som min mamma som häromdagen undrade vem tusan som hängt in en jacka i hennes garderob och hann bli lite upprörd innan hon kom på att det var hon själv...Hur tankspridd är man när man kokar vatten till kaffet både i vattenkokaren och i en kastrull på vedspisen samtidigt?
Jag har varit på möte på familjerätten. Ska nu gå till gymmet och svettas bort min ilska och frustration.
Var tvungen att ladda ner den appen bara för det"It's going to be so fucking cold tonight you'll be able to cut glass with your nipples"
WTForecast kan vara den bästa appen jag nånsin hämtat
Profanity: onVar tvungen att ladda ner den appen bara för det
Vad har du för inställning på den?
Jag har "moister than oyster" idag..