Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Barnen är ute på lekplatsen och jag kollar på skidskytte. Var hungrig så jag tog en banan. Vi ska göra hamburgare sen så det känns onödigt att äta mat nu.

Det är helt galet i ibland.
I går skulle jag inte få ett rehabmöte pga av tidsbrist. Handläggarens chef ringde för 1,5 timme sen och sa att dom bedömde att inget rehabmöte var aktuellt alls utan i så fall endast ett telefonsamtal. Nyss ringde handläggaren och sa att hon ska föröka få till till ett rehabmöte helt plötsligt innan min sjukskrivning gick ut?

Nu har jag brutit ihop, inte kunnat arbeta i dag, inte fått ett skit gjort förutom att jag slagit mig fram mot FK hela dagen för att i slutändan få det som jag hade rätt till från första början.
Varför är det alltid så här?
Varför kan saker och ting inte bara funka ?
Är det bara en jävla massa otur eller varför funkar det för alla andra?

*trött och frustrerad*

Tråkigt att det blir så :( Jag har personligen inte haft några större problem med FK men känner flera som kämpat med dem så du är (tyvärr får jag väl säga) inte ensam :(

Jag ska vara onyttig och fira med chips ikväll, för jag fick godkänt på en eftersläpande kortuppsats och har därmed betat av ytterligare 15 hp på avancerad nivå. Normalt sett hade jag ju inte varit nöjd med ett godkänt, och jag borde klarat av mycket mer än dessa poäng... men med tanke hälsan och att jag mått/mår skit så försöker jag klappa mig själv på axeln ändå. :)

Jag ska vara onyttig och fira med chips ikväll, för jag fick godkänt på en eftersläpande kortuppsats och har därmed betat av ytterligare 15 hp på avancerad nivå. Normalt sett hade jag ju inte varit nöjd med ett godkänt, och jag borde klarat av mycket mer än dessa poäng... men med tanke hälsan och att jag mått/mår skit så försöker jag klappa mig själv på axeln ändå. :)

Bra jobbat! Och kanske viktigast av allt: vilken sorts chips? :d

Be någon annan ringa upp? :D Nä skämt åsido då blir det genast lite vanskligare
Har kommit en låååång låååång väg sen när det var som värst som tonåring. Har tom jobbat som telefonförsäljare.
Jobbsamtal fungerar men privat är fortfarande jobbiga, tack o lov för sms och mail :up:
Jag har så mycket andra skrämmande samtal ringa just nu, måste spara mina nerver till dom :o:p

Har kommit en låååång låååång väg sen när det var som värst som tonåring. Har tom jobbat som telefonförsäljare.
Jobbsamtal fungerar men privat är fortfarande jobbiga, tack o lov för sms och mail :up:
Jag har så mycket andra skrämmande samtal ringa just nu, måste spara mina nerver till dom :o:p

Jag är exakt likadan! Jobbrelaterat eller om barnen är nemas problemas, men allt annat... :crazy:

Hur tankspridd är man när man kokar vatten till kaffet både i vattenkokaren och i en kastrull på vedspisen samtidigt?
Ungefär lika tankspridd som min mamma som häromdagen undrade vem tusan som hängt in en jacka i hennes garderob och hann bli lite upprörd innan hon kom på att det var hon själv...
Min mamma ska ner på tempot rejält nu, hon skrämde sig själv där.

Kom precis på att jag ju kan fixa mina vinylprojekt i bärbara datorn på sjukhuset, och sen skicka över filen till mig själv för att öppna på datorn hemma och skära ut direkt = jag får sysselsättning på sjukhuset och slipper lägga tid på att designa något hemma. Win-win för mig själv!

Det kommer snart ett svar på ditt pm @kolblakkur , nu när jag har en så eminent lösning :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
2 486
Senast: Mia_R
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
14 15 16
Svar
309
· Visningar
7 316
Senast: Badger
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 112
Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 078

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka