Barnet är i skolan och jag är i stallet. Det är två plusgrader och regnar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sauron har blivit rädd för ost han ryggar undan, petar försiktigt på ostskivan, burrar upp sig, muttrar och brummar, och drar iväg i full fart
Jag läste först att sambon blivit rädd för ost och jag hann tänka att det var ju en väldigt känslig sambo du hade
Barnet är i skolan och jag är i stallet. Det är två plusgrader och regnar
Usch så deppigt med regn! Det har varit så skönt med fruset i backen några dagar.
Urtråkigt men det är inget att göra åt saken
Nu ska jag iaf ut och rida!
Ok, ni sörlänningar som gnäller över att det regnar och inte är fruset... det är bara att komma hit och plocka minusgrader, det är -18 just nu och jag fryser arslet av mig
Men jag misstänker att @skerper har det värre än mig
Jag kan ta ett par minus av dig! Vill absolut inte ha tillbaka leran igen.
Har du använt samma mailadress eller telefonnummer vid registreringen? Ev kanske kontona kan känna av om det är samma telefon eller dator också.Men hur kan de veta det? Jag har inte loggat in på FB eller länkat min FB till Nikitas instagram. Känns lite creepy
Min fot funkar men inte mer. Svullnad har minskat betydligt och smärtan lägre. Tack för att du frågade.
Ok, ni sörlänningar som gnäller över att det regnar och inte är fruset... det är bara att komma hit och plocka minusgrader, det är -18 just nu och jag fryser arslet av mig
Men jag misstänker att @skerper har det värre än mig
-12 Men nu har jag skjutit på stallet alldeles för länge (planerade att vara där senast 9) så det är bara att bylsa på sig och bege sig ut
Det var mycket med tanke på att klockan bara är lite efter 10Jag har precis fått notering från min klocka att jag har gått 10 000 steg Jag lär alltså kunna dubbla det idag
Instagram och facebook är ju nästan samma sak och dina uppgifter du har på ett ställe kopplas automatiskt till det andra oavsett om du länkat mellan dessa. Om du inte blir en helt nu användare vill säga med nya uppgifter som inte går att länka dessa emellan.Men hur kan de veta det? Jag har inte loggat in på FB eller länkat min FB till Nikitas instagram. Känns lite creepy
FK tjafsar,det får tydligen inte gå till så här, men tydligenså måste det utredas? fått tag i en chef som höra av sig efter lunch i mitt ärende. Ångest.
Tandvården krånglar och patientnämnden flög i taket.
Vad är det för fel på dagens vård egentligen?
Och så hade jag möte med en lärare på skolan. Det gick inte bra. Det är nog kört nu. Jag är så sjukt trött och ledsen. Sovit apdåligt i natt pga av all oro. Sjukskrivit mig på jobbet och blev ifrågasatt av den där jäkla samordnaren som vet att hon inte har med saken att göra så jag hänvisade till det inte var hennes sak och att chefen vet om varför, vilket hon redan vet men promt måste snoka.
Har fått fel kallelse till sköterskan, får ingen läkartid innan min sjukskrivning gått ut och den där att göra listan kväver mig snart.
Japp och där kom känslan tillbaka om att vilja lägga sig ner och dö igen, underbart! Fantastisk .... eller inte....
heartFK tjafsar,det får tydligen inte gå till så här, men tydligenså måste det utredas? fått tag i en chef som höra av sig efter lunch i mitt ärende. Ångest.
Tandvården krånglar och patientnämnden flög i taket.
Vad är det för fel på dagens vård egentligen?
Och så hade jag möte med en lärare på skolan. Det gick inte bra. Det är nog kört nu. Jag är så sjukt trött och ledsen. Sovit apdåligt i natt pga av all oro. Sjukskrivit mig på jobbet och blev ifrågasatt av den där jäkla samordnaren som vet att hon inte har med saken att göra så jag hänvisade till det inte var hennes sak och att chefen vet om varför, vilket hon redan vet men promt måste snoka.
Har fått fel kallelse till sköterskan, får ingen läkartid innan min sjukskrivning gått ut och den där att göra listan kväver mig snart.
Japp och där kom känslan tillbaka om att vilja lägga sig ner och dö igen, underbart! Fantastisk .... eller inte....