Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Suck, det här är skälet till att man aldrig ska boka resa på mobilen när man är trött. :meh:Lyckades boka fel plats på tåget. Måste ringa SJ och kolla om jag kan byta plats. Iofs är det inte ombokningsbart men det här gäller att byta plats. I värsta fall så tror jag inte att tåget är särskilt fullt, stockholm-bollnäs avgång 07:50 en tisdag så jag kanske kan snika mig till en djurplats. :angel:

Jag kom just tillbaka fran lodgen ... (baren, 50 meter harifran) efter en mycket trevlig kvall igen. Da det var "taco tuesday" borjade jag med en Margarita, sa klart ... for att fortsatta med vin ... och sedan blev jag bjuden pa en gin & tonic. (hick!:crazy:) ... Men kul var det.:D

Får FK vägra rehabmöte med anledningen av att hon inte har tid?
Hon har vetat om sen i början på december att det är aktuellt och min sjukskrivning får ut i slutet av Jan.
Hon kunde ringa min arbetsgivare och prata med dom men inte mer. Någon som vet om det verkligen är okej?

Godmorgon! Lite trött men det är ju inte så konstigt eftersom jag var vaken till lite efter 2 :p
Nåja, ska väcka dottern nu och sen är det dags att sätta igång dagen :)

En unge har åkt bussen till skolan, jag väntar på att klockan ska bli åtta så jag kan ringa till Telia. Vi skulle ha telefon och Internet idag... Tjena... Jag misstänker att de kommer att säga att det är ett större fel och att det blir lagat till 8 mars som andra har fått som besked. Men jag tycker att de då får fylla på rejält med surf på mobilmodemet. Jag ska börja plugga på distans på måndag...

Mysko. Jag har skapat ett instagram konto till katten men på något sätt har hela familjen och en del vänner nu börjat följa mig?! Det här var meningen bara skulle vara Nikitas konto så fattar inte hur alla vet att det är jag. :confused:

Mysko. Jag har skapat ett instagram konto till katten men på något sätt har hela familjen och en del vänner nu börjat följa mig?! Det här var meningen bara skulle vara Nikitas konto så fattar inte hur alla vet att det är jag. :confused:

Jag får upp titt som tätt "din Facebookvän XXX finns redan på Instagram", så det kan kanske vara nått sånt så de fått info om att du startat ett konto :)?

Ska strax skicka 2 barn till skolan och väcka mini efter det. Hon var helt slut igår efter första dagen efter lovet :D så hon får sova en halvtimma extra :heart
Det kom lite regn innan när jag släppte ut vovven :nailbiting: vill ju promenera bort till förskolan men inte i regn :meh:
Ska se om det finns tider hos frisören idag. Ville inte boka innan jag visste att barnen höll sig friska nog att gå i skolan, så finns det tid kanske det hinns med idag :)
Annars imorgon när maken är ledig, så behöver jag inte gå till frissan när jag "borde" söka jobb :p (några veckor kvar innan ansökningstiden till skolan öppnar! :bump: chillar tills dess :D)

Jag får upp titt som tätt "din Facebookvän XXX finns redan på Instagram", så det kan kanske vara nått sånt så de fått info om att du startat ett konto :)?

Men hur kan de veta det? Jag har inte loggat in på FB eller länkat min FB till Nikitas instagram. Känns lite creepy :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
1 480
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
14 15 16
Svar
300
· Visningar
7 092
Senast: movi
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 111
Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 061

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Stora shoppingtråden III
  • Letar hovkurs