Hundarna matade, och så fort den var uppäten kom gosedjurs-gosaren tillbaka och la sig med gosedjuret igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hatar också det Våra behövde fyra lagerVarit ute i huset och grejat idag, med mamma och I, sen blev det bara jag och I kvar. Jag hatar att måla gamla vattenburna element
Skål från mig och Nikita
Skål!
Vad... BLEK och LÅNGHÅRIG Nikita ser ut, blir burmor så av alkohol?! Som gremlins alltså?!
Jag tänkte mer på Missia
Blir nog kallt inatt.Redan -21
Csn vill att jag ska betala tillbaka ett högre belopp i år
Tror det var åtta kronor mer i månaden Hittills har beloppet sjunkit varje årDet blir högre för varje år. Brukar dock inte bli så väldigt mycket högre på en gång.
Klassisk Törnis logik: Köper ett par Prada-sandaler. Går sedan och fyndar lamm-lasagne på 50% pga kort datum. Går därefter hem och känner mig sjuuuukt ekonomisk.
Kaos
Två dagar kvar på jobbet. Arbetsledaren är såå trevlig. Antagligen lättad över att jag försvinner...
Eller så fick hen en tankeställare av samtalet vi hade i chefens närvaro?
Nåväl. Onsdag och torsdag. Sedan har jag semester en dag. Måndag är första arbetslösa dagen.
Har inte hört något alls från jobet jag sökt och som jag trodde att jag var åtminstone lite intressant för. Men det är kommunalt och jag vet inte hur sölig den kommunen är.
Tror det var åtta kronor mer i månaden Hittills har beloppet sjunkit varje år
Jag skulle ju bara gå igenom nya net on net och kom ut i andra änden med en ny tv jag ocksåEn av de bästa sakerna med min karl är att han bara säger: ”Det är skönt med en som jag” när jag tex nu impulsköpte tv när jag bara skulle handla lite mat..
Två st adhd= kaos
Det är nog den låga räntan som har gjort att det har sjunkit varje år. Är fyra år sedan jag började betala av på lånet Räntan i år låg på hela 5 kronor per månad.
För mig och sambon höjs det varje år. Inte kollat ännu vad jag ska betala in det här året. Sambon är på sitt åttonde år av avbetalningar och jag är på mitt sjunde...
Jag skulle ju bara gå igenom nya net on net och kom ut i andra änden med en ny tv jag också
Det är nog den låga räntan som har gjort att det har sjunkit varje år. Är fyra år sedan jag började betala av på lånet Räntan i år låg på hela 5 kronor per månad.
Sauron har blivit rädd för ost han ryggar undan, petar försiktigt på ostskivan, burrar upp sig, muttrar och brummar, och drar iväg i full fartDu, kissen här tittar på mig som om jag försöker förgifta henne när jag ger henne räkorna Fast hon brukar äta upp dem senare