Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har klickat hem lite presenter till syrrans babyshower på söndag. Alla andra kommer ge kläder och sånt fint så jag tänkte vara den tråkiga och ge snorsug och lite matnyttiga saker :p

Har ätit middag. Nu lite slösurfing innan det är dags för kvällsfikat och dumburken. Det är Farmen och Mandelmans gård i kväll

5%, alltså jag vet inte vad minimum är när du inte behöver betala alls. Men över det kan du be om 5% (vet inte om det är innan skatt, men du kan kolla på deras hemsida och de ger dig beslutet väldigt snabbt på mina sidor).
5% av vad? Jag har fått att jag ska betala tillbaka ungefär 720:- i månaden, så är det en 5% mindre av det?

alltså...Ohly.....:crazy:

Hörde intervjun med honom på radion.
Tyckte mest att han verkade vara en femåring som var sååå upprörd över att partiet behandlat HONOM illa. HAN som varit en så betydelsefull person. Han är så förorättad.

Ödmjukhet kanske är ett ord han borde slå upp?

5% av vad? Jag har fått att jag ska betala tillbaka ungefär 720:- i månaden, så är det en 5% mindre av det?

Svaret de gav mig var lite oklart om de menade av årsbeloppet eller lönen, det är nog bäst att kontakt dem direkt (jag gissar dock att det är lönen?). Du kan skicka in frågan på deras hemsida och begära svar genom e-mail. Var väldigt smidigt. Det finns en CSN tråd om återbetalningar du kan fråga i, det kanske finns någon annan som vet? :)

Två dagar kvar på jobbet. Arbetsledaren är såå trevlig. Antagligen lättad över att jag försvinner...
Eller så fick hen en tankeställare av samtalet vi hade i chefens närvaro?

Nåväl. Onsdag och torsdag. Sedan har jag semester en dag. Måndag är första arbetslösa dagen.

Har inte hört något alls från jobet jag sökt och som jag trodde att jag var åtminstone lite intressant för. :( Men det är kommunalt och jag vet inte hur sölig den kommunen är.

Redigerade precis lite bilder från idag, när jag var i stallet och tog in hästarna.
Brukar passa på att miljöträna när tillfälle ges, hon är så cool min lilla tant. :D
Lastbilen fick godkänt också, trots att den var skitig. :up: :laugh:

26239972_1892788717418632_6442395604370112500_o.jpg

Har ätit pastasås som hade bäst-före-datum i 2015. :nailbiting: Locket poppade när jag öppnade så måste varit lufttät. Smakade och luktade normalt så jag får väl se vad som händer …

Två dagar kvar på jobbet. Arbetsledaren är såå trevlig. Antagligen lättad över att jag försvinner...

Nåväl. Onsdag och torsdag. Sedan har jag semester en dag. Måndag är första arbetslösa dagen.

Har inte hört något alls från jobet jag sökt och som jag trodde att jag var åtminstone lite intressant för. :( Men det är kommunalt och jag vet inte hur sölig den kommunen är.

Håller tummarna att du kommer höra från förhoppningsvis nya jobbet!:up:

Ja, hoppet ökar ju av att det är kommun som inte återkopplat.
Hoppas de hör av sig!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 013
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
299
· Visningar
7 037
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 111
Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 048

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka