Har klickat hem lite presenter till syrrans babyshower på söndag. Alla andra kommer ge kläder och sånt fint så jag tänkte vara den tråkiga och ge snorsug och lite matnyttiga saker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har fått hos läkare på vårdcentralen - nästa tisdag...=(Kom på att sköterskan har bara öppet på fm på tisdagar. Så jag får gå dit i morgon i stället
5% av vad? Jag har fått att jag ska betala tillbaka ungefär 720:- i månaden, så är det en 5% mindre av det?5%, alltså jag vet inte vad minimum är när du inte behöver betala alls. Men över det kan du be om 5% (vet inte om det är innan skatt, men du kan kolla på deras hemsida och de ger dig beslutet väldigt snabbt på mina sidor).
Var har de så bra erbjudande? ^^
5% av vad? Jag har fått att jag ska betala tillbaka ungefär 720:- i månaden, så är det en 5% mindre av det?
Två dagar kvar på jobbet. Arbetsledaren är såå trevlig. Antagligen lättad över att jag försvinner...
Eller så fick hen en tankeställare av samtalet vi hade i chefens närvaro?
Nåväl. Onsdag och torsdag. Sedan har jag semester en dag. Måndag är första arbetslösa dagen.
Har inte hört något alls från jobet jag sökt och som jag trodde att jag var åtminstone lite intressant för. Men det är kommunalt och jag vet inte hur sölig den kommunen är.
Två dagar kvar på jobbet. Arbetsledaren är såå trevlig. Antagligen lättad över att jag försvinner...
Eller så fick hen en tankeställare av samtalet vi hade i chefens närvaro?
Nåväl. Onsdag och torsdag. Sedan har jag semester en dag. Måndag är första arbetslösa dagen.
Har inte hört något alls från jobet jag sökt och som jag trodde att jag var åtminstone lite intressant för. Men det är kommunalt och jag vet inte hur sölig den kommunen är.