Fick mitt första återbetalningsbrev från CSN (årsbeskedet), funderar på att ansöka om att få betala tillbaka mindre. Frågan är bara hur mycket i inkomst man får ha när man ber om sänkt, får i dagsläget ut ca 12´600..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan tyvärr hända både när kupan är för stor och när den är för liten. Men jag upplever att det är vanligast när kupan är för stor.Hemma från stan. Alla barn hemma igen och fått ihop en timmas promenad i -2 och solklar himmel
Lagom väder för att inte bli alldeles för varm när man går
Ska ge mig på att göra flygande Jakob nu. Mest för att muta maken så han inte kan säga nej till att ge mig ryggmassage ikväll
Min kropp gillar dessvärre inte promenader, då får jag ont Men tagit värktabletter och står ut.
Provat mina nya klänningar med. Den ena behåller jag. Kommer sitta som en dröm om typ 5-8 kg (köpte medvetet en mindre stl)
Den andra åker tillbaka. Modellen på bilden hade den till typ knäna, den går ner till golvet på mig Ser inte riktigt klok ut
Sen om någon kan ge råd om BHn. Om byglarna känns lite obekväma i änden vid armhålan, är kupan för stor eller för liten då? Får nog lämna tillbaka den med
Nä, flygande Jakob var det!
Det kan tyvärr hända både när kupan är för stor och när den är för liten. Men jag upplever att det är vanligast när kupan är för stor.
Fick mitt första återbetalningsbrev från CSN (årsbeskedet), funderar på att ansöka om att få betala tillbaka mindre. Frågan är bara hur mycket i inkomst man får ha när man ber om sänkt, får i dagsläget ut ca 12´600..
Var har de så bra erbjudande? ^^Mumsig pizza och bra pris med två pizzor för typ 85 kronor
Utöver det har vi fixat stallet och jag har köpt ett nytt puder och en DVD-spelare samt hämtat ut DVD-filmer som blivit överförda från VHS.
Nu ska barnet duscha och jag ska koppla in DVD-spelaren.
Gjorde misstaget att kolla facebook. I en grupp har någon gjort ett inlägg och frågar om tips på hundras. Livet hunden ska leva verkar mest komma att vara strosa runt på gården, umgås med familjen och gå på promenader.
Flera tipsar om bordercollie