Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack!
Hon har ju brutit förr. Och det gick väl några år då jag trodde hon skulle vara borta för alltid.
Sen har hon dykt upp igen och inte fått så himla stora utbrott. Men brutit kontakten igen några ggr.
Så jag har liksom hållit henne på visst avstånd även om jag varit trevlig och artig. Har inte släppt in helt sas. Just för att jag antagit att det skulle bli så igen.
Och jag orkar inte höra hur värdelös jag är över olika saker och hur synd det är om henne mer så fort hon mår dåligt.
Hon får äga sina problem och ta itu med dem själv. Jag är färdig som hennes mamma och psykolog.
Det tog mig 37 år att känna det. Men det kostar för mkt att alltid backa och lugna, bekräfta och dutta.

Klart man inte behöver vara likadana, hålla med varann om allt etc.
Jag och min pappa är tex rätt olika och båda rätt speciella. Men vill man att den andra ska må bra brukar ju allt sånt gå att lösa tycker jag, normalt.

Här är det nog dock stört omöjligt. Tyvärr!

Låter som min mamma och uppväxt..
Förstår att du väljer att bryta. Du ska tänka på dig och vad som är bra för dig i livet :heart

Har "ryggskott" i bröstryggen :yuck:. Som tur är har jag redan tid hos akupunktören för nacken idag.
Får bli några extra nålar längre ner också tror jag.

Erkände för första gången exakt hur jävla dåligt jag mår nu.
kram_90772676_51c03252e087c37c43446113_55fd924addf2b32b020e8281.jpg

Dricker kaffe och laddar för att gå till tandläkaren sedan blir det att jobba i kväll det blir en lång dag så jag sitter i soffan och tittar på nyhetsmorgon en stund till.

Alla 3 barnen på skola/förskola :banana:
Ska åka till stan om en stund och handla lite mat för veckan.
Har ett paket att hämta ut med. Mina 2 klänningar och nya BH har kommit. Sistnämnda har jag längtat som fasiken efter då jag lyckats krympa mig ut 2 storlekar i omkrets så nuvarande BH ser fantastisk ut på mig O_o :laugh:

Redan fixat en maskin disk med och tidsinställde tvättmaskinen igår så den blev klar nu för en stund sen så in i torktumlaren med det också.
Känns som en produktiv dag :up:

dag fyra i sängen... sov större delen av dan i går så jag är aningen piggare idag iaf. Bihålorna har slutat hota med självmordsbombning så det går åt rätt håll iaf.
Som alltid känner jag mig som en hypokondriker för jag är hemma.. Men försöker förklara för mig själv att kan jag sova 18 tim per dygn i ett par dygn i sträck är jag INTE frisk..

Något är fortfarande fel på min termometer, nu visar den -9.3, sensorn hänger mot husväggen mitt i Bollnäs, kollade på smhi och det ska bara vara -7 :idea:

Blir helt vansinnig på maskinen som håller på att skrapa gatan just utanför mig. De började klockan fyra i morse och har inte kommit många meter. Hela huset skallrar :crazy:

Edit: Enligt appen på min mobil är det -12

Något är fortfarande fel på min termometer, nu visar den -9.3, sensorn hänger mot husväggen mitt i Bollnäs, kollade på smhi och det ska bara vara -7 :idea:

Blir helt vansinnig på maskinen som håller på att skrapa gatan just utanför mig. De började klockan fyra i morse och har inte kommit många meter. Hela huset skallrar :crazy:

Edit: Enligt appen på min mobil är det -12

Då är ju termometern väldigt diplomatisk som visar något mittemellan :D

Försöker koncentrera mig på jobbet.

Avhandlingen går ok, har fått tillbaka kommentarer från handledaren på hela avhandlingen som jag försöker gå igenom :up:

Däremot problem med eleven jag handleder igen så känner mig väldigt stressad över det :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
2 3
Svar
52
· Visningar
971
Senast: Sel
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
299
· Visningar
7 027
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 111
Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 037

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka