Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Käkade lite gröt, drack lite vatten.
Nytt försök att sova nu.
Tur jag sa att jag skulle vara hemma idag med
De hörde ju hur jag hostade och snorade så de höll med.
Men så trist start på jobbet.

Hade en komps som blev trött av kaffe. Läkare trodde det berodde på mängden hon drack och hur beroende hon var.
Hon tog alltid en kopp på kvällen och sov då gott. Utan kaffe kunde hon inte sova.

Så folk reagerar inte likadant på det.
Nej Det stämmer. En på hundra sover bättre med kaffe. Finns alltid undantag. Inget konstigt med Det.

Blev sugen på gröt nu av @Sonic76 inlägg :p
Men jag ska inte ställa mig och göra gröt, utan gå och lägga mig istället. Alldeles för sent som vanligt :meh:
Tänkte ta sovmorgon imorgon och inte ställa nåt larm, men alltså nej, då kommer jag inte vakna förrän 10 eller nåt och det funkar inte. Hundarna är ännu värre sjusovare än mig så dem kan jag inte heller ta till hjälp :D

Nä men hade den varit ett alternativ så hade nog min gynekolog föreslagit det.

Jag bör ha kombipiller enligt både gyn och neuro och där litar jag på dom.

De ökar chansen för blodproppar och ska inte användas någon längre tid (tog dem i hela sex månader för acne men nu har gynekologen bytt mig till meliane).

Är på jobbet men håller på att somna, orkar dock varken göra eller dricka kaffe så dricker en energi dricka istället eftersom den stod på skrivbordet :up::D

En vän som lämnar in på samma gång som mig är alldeles nedslagen efter att karln hon dejtat i ett år håller på och gör henne jätte förvirrad och säger att han inte vill saker (flertal grejer) som hon verkligen vill (och har varit klar med från början), men ska han göra det är det enbart med henne O_o Motsägelsefullt deluxe och hon är super förvirrad. Har sagt åt henne att strunta i honom och koncentrera sig på avhandlingen och ta tag i det nästa vecka istället.

Fick hela 35 minuters sömn innan min kropp ansåg jag sovit klart..orkar inte :laugh:
Ligger nu och ska försöka läsa lite ur min bok istället.

Började med en ny medicin igår och det märks. Hoppas en del av biverkningarna blivit mildare tills på lördag.

Jag akte till IKEA i dag ... och ar DJUPT besviken. :rage: Det fanns nastan inget losgodis alls och inget hart brod ... Och lunch restauranten hade bara kottbullar och en kyckling ratt kvar och bara choklad tartbitar till dessert. :confused: Och nastan inget losgodis, namnde jag det. :cry:
De har enligt uppgift inte fatt leveranser fran Ostkusten pa grund av vadret da flera hamnar dar varit stangda pa grund av kylan. :cautious: Gissa vem som kommer att ringa varannan dag for att fraga nar losgodiset har fyllts pa? :p

Helt slut igår. Kursstarterna och första kursveckan är alltid tuff, sedan börjar vi lära känna varandra och allting flyter på smidigare.

Inga jobb i kalendern idag. Då tänker jag sätta igång och registrera mig på de kurser jag ska läsa i vår (det var nog dumt..).
Men först kaffe!

Äsch.. kurserna börjar först nästa vecka. Funderar dock på att skippa den ena även om den verkar sjukt intressant. Är inget fan av Linnéuniversitetet och vet inte om jag har tid att åka ner till Kalmar en hel helg.

Så jäkla arg och besviken på vuxna människor som låter sina relationer gå ut över barnen. Att man straffar en yngre tonåring för hens val av boende situation så att andra vuxna måste kliva in och hjälpa tonåringen som inte vet vart hen ska vända sig. :cry:

@tuaphua :heart jag har visserligen inte sagt upp bekantskapen med mamma men jag har distanserat mig och försöker att inte ta åt mig vad hon säger.

@ainasoja :heart hoppas att magen börjar uppföra sig igen snart. Jag blir lite orolig för min blivande svärson, är det "bara" förlusten av en älskad vän eller är det något mer som spökar?

Bara för att jag skrev att mina hundar är värre sjusovare än mig så väckte den ena mig för en stund sedan och var sååå kissnödig :meh:
Jaja, så fort de kommer in igen tänker jag dra täcket över mig en stund till :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 746
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
187
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 495
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar