Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tål inte heller piller (längre). Käkade i 10 år utan problem men gjorde ett uppehåll på 1.5 år och när jag skulle börja igen blev jag fruktansvärt sjuk av biverkningar. Provade 3 olika sorter men nej, inget hjälpte...

Tycker det låter väldigt obehagligt att kvinnor slår sina män undet pms oavsett anledning :crazy:

Morgonkaffe och cigg. Jobb om 45 min. Sambon fortf hemma pga ryggsmärtor men ska träffa mr magic hands senare idag igen.

Fick min lönespec på mailen igår och reagerade på att min timpenning var högre än normalt. Skickade sms till chefen och frågade om det var rätt eller ett misstag. Fick tillbaka "Oj hoppsan. Ok, det får bli din nya timpenning fr o m nu. Tack för att du meddelade mig" :rofl:
Löneförhöjning efter 3 veckors jobb, jo jag tackar ja!

Magen har ballat ur rejält, alla lederna i kroppen värker, jag mår illa hela tiden, personalen verkar dementa, ligger efter med administration jobb, har spänningshuvudvärk, diskbråcken har snart ihjäl mig, våran 16 åriga katt spinner i himlen och sonen bara gråter.

Bra start på 2018 :meh:

Undrar om jag vågar ha semester i sommar :rofl:

Denna semester knäckte uppenbarligen kroppen totalt eftersom min magkatarr och IBS blev totalt galna ;)

( allt ser jäkligt illa ut när man skriver ner det men jag upplever det mesta som komiskt, allt utom katten och barnet )

Ja alltså jag verkar helt opåverkbar haha. Inga biverkningar alls, mår kanon men slipper mens, mensvärk och pms. Gött kött! ;)

Jag mår bättre på mina än vad jag gör utan, däremot så blöder det genom ändå emellanåt och då är man ju rekommenderat att ta några dagars uppehåll.

Jag mår bättre på mina än vad jag gör utan, däremot så blöder det genom ändå emellanåt och då är man ju rekommenderat att ta några dagars uppehåll.

Det är bra att piller med hög Östrogen halt när man har MS. Det gör jag! Det skall minska risken för skov och för min del är jag jävligt glad att få skippa mensen pga jag blir sämre fysiskt på många sätt när jag har det.

Det är bra att piller med hög Östrogen halt när man har MS. Det gör jag! Det skall minska risken för skov och för min del är jag jävligt glad att få skippa mensen pga jag blir sämre fysiskt på många sätt när jag har det.

Testat Diane?

Jag har också läst något däråt, och att man kan känna av skovrester i högre utsträckning i samband med mens och jag upplever, som du också säger att det är så. Så jag äter p-piller trots att jag står på modafinil än, och därmed inte kan räkna med dem som preventivmedel :D

Magen har ballat ur rejält, alla lederna i kroppen värker, jag mår illa hela tiden, personalen verkar dementa, ligger efter med administration jobb, har spänningshuvudvärk, diskbråcken har snart ihjäl mig, våran 16 åriga katt spinner i himlen och sonen bara gråter.

Bra start på 2018 :meh:

Undrar om jag vågar ha semester i sommar :rofl:

Denna semester knäckte uppenbarligen kroppen totalt eftersom min magkatarr och IBS blev totalt galna ;)

( allt ser jäkligt illa ut när man skriver ner det men jag upplever det mesta som komiskt, allt utom katten och barnet )

:heart:heart

Beklagar sorgen av kisse! Det mesta annat kan ju förhoppningsvis bli bättre hoppas jag, även om det låter skit.

Tittar på Kings speech och äter ost och salta kex till middag...orkar inte laga nåt och brödet spar jag till frukosten imorgon.
Antar att handla kommer stå på morgondagens att-göra-lista.

Har fungerande p-piller och jag mår bra på dom.

Jag måste ha riktiga p-piller, mitt sista försök till piller med mindre hormoner fyller 18 i vår.

Diane är inte i kategorin mindre hormoner ;)
Men bra att du mår bra på de du har! :)

Jag har också läst något däråt, och att man kan känna av skovrester i högre utsträckning i samband med mens och jag upplever, som du också säger att det är så. Så jag äter p-piller trots att jag står på modafinil än, och därmed inte kan räkna med dem som preventivmedel :D

Ta Modiodal på morgonen och P-piller innan du lägger dig. Då ska dom enligt min fd gynekolog skydda hyfsat bra. Hade dom inte funkar för dig nu så hade du börjat blöda ( eller föda, vad vet jag :angel: )

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 632
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
187
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 495
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.