Tranan
Trådstartare
Ytligare en bra anledning hon är min ex fru.Absolut inte, jag har en extremt hög tröskel för att ta till våld. De enda gånger jag slagit någon har varit för att freda mig eller en vän.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ytligare en bra anledning hon är min ex fru.Absolut inte, jag har en extremt hög tröskel för att ta till våld. De enda gånger jag slagit någon har varit för att freda mig eller en vän.
Jag mår inte bra på piller, varken i kroppen eller knoppen. Försökte spiral men fick sådan smärta i magen av den och sjukt konstiga biverkningar. Men skönt att det funkar för nån med piller
Njuter av varm choklad och smörgåsar.
Ja alltså jag verkar helt opåverkbar haha. Inga biverkningar alls, mår kanon men slipper mens, mensvärk och pms. Gött kött!
Ja alltså jag verkar helt opåverkbar haha. Inga biverkningar alls, mår kanon men slipper mens, mensvärk och pms. Gött kött!
Jag mår bättre på mina än vad jag gör utan, däremot så blöder det genom ändå emellanåt och då är man ju rekommenderat att ta några dagars uppehåll.
Absolut ligger på 900 kcal till godo. efter detta så har jag 500 kcal kvar att äta. håller på trappar ner kaloriintaget. funderar fortfarande om jag ska gå full tok på potatis i 4 till 8 veckor men jag ska nog vänja mig förs med lägre intag förs. Sen får vi se.Dieten rullar på förstår jag?
Det är bra att piller med hög Östrogen halt när man har MS. Det gör jag! Det skall minska risken för skov och för min del är jag jävligt glad att få skippa mensen pga jag blir sämre fysiskt på många sätt när jag har det.
Det är bra att piller med hög Östrogen halt när man har MS. Det gör jag! Det skall minska risken för skov och för min del är jag jävligt glad att få skippa mensen pga jag blir sämre fysiskt på många sätt när jag har det.
Åh, söt kisse
Magen har ballat ur rejält, alla lederna i kroppen värker, jag mår illa hela tiden, personalen verkar dementa, ligger efter med administration jobb, har spänningshuvudvärk, diskbråcken har snart ihjäl mig, våran 16 åriga katt spinner i himlen och sonen bara gråter.
Bra start på 2018
Undrar om jag vågar ha semester i sommar
Denna semester knäckte uppenbarligen kroppen totalt eftersom min magkatarr och IBS blev totalt galna
( allt ser jäkligt illa ut när man skriver ner det men jag upplever det mesta som komiskt, allt utom katten och barnet )
Testat Diane?
Har fungerande p-piller och jag mår bra på dom.
Jag måste ha riktiga p-piller, mitt sista försök till piller med mindre hormoner fyller 18 i vår.
Jag har också läst något däråt, och att man kan känna av skovrester i högre utsträckning i samband med mens och jag upplever, som du också säger att det är så. Så jag äter p-piller trots att jag står på modafinil än, och därmed inte kan räkna med dem som preventivmedel
Diane är inte i kategorin mindre hormoner
Men bra att du mår bra på de du har!