Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade sån himla tur att vår nya jobbgranne i lokalen verkar vara en väldigt just snubbe.
Vi skulle få leverans från AU idag, en container full med tunga saker. Den behöver lastas ur och sakerna tas in i lagret.
Den norrländska sköningen hade då sagt till pv som behövde åka till DK: ”Nä men! He lös ja! Int ska gumman behöva göra he! Vi hjälps väl åt!”
Så han tog emot alla saker och fick in dem på lagret.

Han gillade tydligen öl. Så killen köper ett flak enliters-öl åt honom. Och ev kiropraktar om han behöver.
Kul med justa folk i samma hus!

Spelar min absolut bästa lista "old school hip hop" och inbillar mig att jag är svincool. Min fotograf ringer och bara "heeeeej det är din favoritblatte från orten, vad göru"??
Jag bara "yo bruschan nej men jag hänger lite i hooden bara"
Han bara "okej du är hemma och dricker rödvin eller?"

:rofl:

Jag är trött efter en lång dag. Hade tänkt ta det lugnt om veckorna men slutade med att jag bokat något efter jobbet varje dag och helgen är bokad med. :arghh: Kan förvisso inte säga att det är tråkiga saker och jag får skylla mig själv. Nästa vecka kanske blir lite lugnare ...

Har fått nageltrång igen. Samma stortå som är opererad för det. Röd och jätteöm. Kan knappt ha skor på.
Undrar om jag måste besöka vårdcentralen i morgon?

Det varierar från månad till månad :D just den här månaden verkar vara lite mitt emellan, jag är inte SÅÅ giftig :p

Vad som är spännande är att både PMS och sedan mensvärk har blivit värre när jag äntrat undergångsåldern... :cautious:

Usch då, det låter inte lovande. Då kanske jag hamnar där med. :nailbiting:

Har fått nageltrång igen. Samma stortå som är opererad för det. Röd och jätteöm. Kan knappt ha skor på.
Undrar om jag måste besöka vårdcentralen i morgon?

Har du testat alsolspritsomslag? Det funkade bra för mig när jag hade problem med nageltrång. Men jag skulle absolut inte låta det gå för länge utan att söka vård om det inte blir bättre. Ring VC och fråga och berätta att du är opererad tidigare kanske?

Jag är trött efter en lång dag. Hade tänkt ta det lugnt om veckorna men slutade med att jag bokat något efter jobbet varje dag och helgen är bokad med. :arghh: Kan förvisso inte säga att det är tråkiga saker och jag får skylla mig själv. Nästa vecka kanske blir lite lugnare ...

Är inte du typ jättepreggo? Dvs ska vila lite odyl inför förlossningen? Jag kan ha fel, jag har aldrig varit i samma situation :p :D :cool:

Har mensvärk som tar kål på mig :yuck: tur sambon köpt hem choklad :love:

Jag har PMS så jag vill gråta samtidigt som jag biter/slår/skäller på någon :meh: Dvs min stubin är inte lång just nu :cautious:

Yoga is da shit.

Förut hade jag en pms som fick mig att vilja hänga mig en gång i månaden och så svimmade jag av mensvärken ett par gånger också. Men även om jag inte svimmade så var det ett jäkla skit. Det där vände i rödaste rappet efter att jag började köra med höftlyft 3 minuter varje morgon. Nu har jag det väldigt lindrigt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 455
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
187
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 495
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar