Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klart du inte har.
för du kokar den på vedspisen.
Har mensvärk som tar kål på mig tur sambon köpt hem choklad
Jag har PMS så jag vill gråta samtidigt som jag biter/slår/skäller på någon Dvs min stubin är inte lång just nu
Fy, låter jobbigt! Glad att ha sluppit sådant.
Det varierar från månad till månad just den här månaden verkar vara lite mitt emellan, jag är inte SÅÅ giftig
Vad som är spännande är att både PMS och sedan mensvärk har blivit värre när jag äntrat undergångsåldern...
Har fått nageltrång igen. Samma stortå som är opererad för det. Röd och jätteöm. Kan knappt ha skor på.
Undrar om jag måste besöka vårdcentralen i morgon?
Usch då, det låter inte lovande. Då kanske jag hamnar där med.
Jag är trött efter en lång dag. Hade tänkt ta det lugnt om veckorna men slutade med att jag bokat något efter jobbet varje dag och helgen är bokad med. Kan förvisso inte säga att det är tråkiga saker och jag får skylla mig själv. Nästa vecka kanske blir lite lugnare ...
Jag har PMS så jag vill gråta samtidigt som jag biter/slår/skäller på någon Dvs min stubin är inte lång just nu
Har mensvärk som tar kål på mig tur sambon köpt hem choklad