Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Yoga is da shit.

Förut hade jag en pms som fick mig att vilja hänga mig en gång i månaden och så svimmade jag av mensvärken ett par gånger också. Men även om jag inte svimmade så var det ett jäkla skit. Det där vände i rödaste rappet efter att jag började köra med höftlyft 3 minuter varje morgon. Nu har jag det väldigt lindrigt.

Intressant, det måste jag prova :up:

Jag har PMS så jag vill gråta samtidigt som jag biter/slår/skäller på någon :meh: Dvs min stubin är inte lång just nu :cautious:
Lider med dig! :heart

Yoga is da shit.

Förut hade jag en pms som fick mig att vilja hänga mig en gång i månaden och så svimmade jag av mensvärken ett par gånger också. Men även om jag inte svimmade så var det ett jäkla skit. Det där vände i rödaste rappet efter att jag började köra med höftlyft 3 minuter varje morgon. Nu har jag det väldigt lindrigt.
Skönt! Min mensvärk har förflyttat sig från ryggslutet till blygdläpparna :crazy: tack och lov funkade en Ipren. Det har blivit värre efter graviditeterna :down:

Yoga is da shit.

Säger bara: piller piller piller :angel:

Har varken mens eller mensvärk, enormt skönt!

Jag har som sagt ingen personlig erfarenhet av det hela men någonstans känns det som om det kanske är dags att ta det liite lugnt iaf? :p :heart

Ja, jo. Nästa vecka! :p

Nu tar jag ett steg i rätt riktning och säger god natt!

trottsoffa.JPG

Är du som min ex fru som slog till mig under hennes PMS ibland för att hon var så frustrerad? (manlig pms värk som yttrade sig med blåmärken). :rofl:

Absolut inte, jag har en extremt hög tröskel för att ta till våld. De enda gånger jag slagit någon har varit för att freda mig eller en vän.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 523
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
187
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 495
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30