Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror att det finns fler poänger än så, säkert relaterade till sekretess och säkerhet. Men jag är förfarande inte helt förtjust. ;)
Där jag jobbar får vi lämna meddelande på telefonsvarare. Men jag gör det endast om någon person säger ngt typ hej du har kommit namn inte om jag kommer till ngn automatisk typ du har ringt nummer osv Och om jag säger ngt så säger jag mitt namn ingen titel eller arbetsplats för jag vet inte vem som lyssnar av. Säger att jag ska återkomma Om jag inte känner patienten sedan tidigare.

Ta Modiodal på morgonen och P-piller innan du lägger dig. Då ska dom enligt min fd gynekolog skydda hyfsat bra. Hade dom inte funkar för dig nu så hade du börjat blöda ( eller föda, vad vet jag :angel: )

Jag har alltid tagit p-piller på kvällen så det har liksom fallit sig naturligt (jag är inte som du, som återberättade någon period där du tog typ Modiodal innan läggdags så du skulle vakna pigg eller hur det var :angel:). Däremot så har jag märkt att jag blött genom lite oftare, så jag tror nog att effekten är påverkad till viss del.

Där jag jobbar får vi lämna meddelande på telefonsvarare. Men jag gör det endast om någon person säger ngt typ hej du har kommit namn inte om jag kommer till ngn automatisk typ du har ringt nummer osv Och om jag säger ngt så säger jag mitt namn ingen titel eller arbetsplats för jag vet inte vem som lyssnar av. Säger att jag ska återkomma Om jag inte känner patienten sedan tidigare.

Det låter vettigt :)

Absolut ligger på 900 kcal till godo. efter detta så har jag 500 kcal kvar att äta. håller på trappar ner kaloriintaget. funderar fortfarande om jag ska gå full tok på potatis i 4 till 8 veckor men jag ska nog vänja mig förs med lägre intag förs. Sen får vi se.
Först rotfrukter i flera veckor och så nu potatisar i flera veckor O_o

Dax att sova efter en kväll med matlagning och rallat in massor med ved .Funderar lite på vad jag ska hitta på att göra på jobbet i morgon .Har fått en förfrågning om vi skulle sälja mammas hus då en tjej va intresserad .Fåse vad hon bjuder

Dax att sova efter en kväll med matlagning och rallat in massor med ved .Funderar lite på vad jag ska hitta på att göra på jobbet i morgon .Har fått en förfrågning om vi skulle sälja mammas hus då en tjej va intresserad .Fåse vad hon bjuder
Hur gick Det för er i stormen?? Blev ni drabbade??

Fast du dricker ju ofta kaffe sent och säger att du har svåra sömnproblem ju

Hade en komps som blev trött av kaffe. Läkare trodde det berodde på mängden hon drack och hur beroende hon var.
Hon tog alltid en kopp på kvällen och sov då gott. Utan kaffe kunde hon inte sova.

Så folk reagerar inte likadant på det.

Jag ska strax gå och lägga mig, skola imorgon :angel: Fastnade i att försöka fundera ut ett bra personligt brev till en timanställning men kom på att jag troligen inte kommer orka med det nu i vår :meh: Sista terminen så blir tyngre kurser, ekonomi, praktik och slutuppsats samtidigt som jag kämpar med teorin till körkortet. Det vore bra att få lite mer klirr i i kassan och känns som en arbetsplats jag skulle vara intresserad av att jobba hos när jag är klar så vore perfekt med en timanställning där. Varför kan inte energi vara outsinlig? :arghh: Aja, får fila på ett riktigt bra personligt brev och skicka in i hopp om framtida anställning istället för timmar :) Kanske jag kan vända att jag vet min energigräns till nåt positivt drag i brevet...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 708
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
187
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 495
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2023
  • Kalla hamburgare
  • Västeråsträffstråden