heart
Beklagar sorgen av kisse! Det mesta annat kan ju förhoppningsvis bli bättre hoppas jag, även om det låter skit.
Det andra börjar vända i samma takt som magen sakta repar sig. Mår skit fysiskt när magen börjar med sina spratt.
heart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
heart
Beklagar sorgen av kisse! Det mesta annat kan ju förhoppningsvis bli bättre hoppas jag, även om det låter skit.
Där jag jobbar får vi lämna meddelande på telefonsvarare. Men jag gör det endast om någon person säger ngt typ hej du har kommit namn inte om jag kommer till ngn automatisk typ du har ringt nummer osv Och om jag säger ngt så säger jag mitt namn ingen titel eller arbetsplats för jag vet inte vem som lyssnar av. Säger att jag ska återkomma Om jag inte känner patienten sedan tidigare.Jag tror att det finns fler poänger än så, säkert relaterade till sekretess och säkerhet. Men jag är förfarande inte helt förtjust.
Ta Modiodal på morgonen och P-piller innan du lägger dig. Då ska dom enligt min fd gynekolog skydda hyfsat bra. Hade dom inte funkar för dig nu så hade du börjat blöda ( eller föda, vad vet jag )
Där jag jobbar får vi lämna meddelande på telefonsvarare. Men jag gör det endast om någon person säger ngt typ hej du har kommit namn inte om jag kommer till ngn automatisk typ du har ringt nummer osv Och om jag säger ngt så säger jag mitt namn ingen titel eller arbetsplats för jag vet inte vem som lyssnar av. Säger att jag ska återkomma Om jag inte känner patienten sedan tidigare.
Först rotfrukter i flera veckor och så nu potatisar i flera veckorAbsolut ligger på 900 kcal till godo. efter detta så har jag 500 kcal kvar att äta. håller på trappar ner kaloriintaget. funderar fortfarande om jag ska gå full tok på potatis i 4 till 8 veckor men jag ska nog vänja mig förs med lägre intag förs. Sen får vi se.
Har inte börjat med det ännu. Och vet inte om jag ens gör det.Först rotfrukter i flera veckor och så nu potatisar i flera veckor
För ensidig kost.Har inte börjat med det ännu. Och vet inte om jag ens gör det.
Te! Om du inte jobbar natt då säger jag kaffeSlumrat i 45 minuter sen väcktes jag av hosta.
Brygga lite kaffe kanske eller te
Är inte påverkad av kaffe för sömnens skull så det spelar ingen roll.Te! Om du inte jobbar natt då säger jag kaffe
Hur gick Det för er i stormen?? Blev ni drabbade??Dax att sova efter en kväll med matlagning och rallat in massor med ved .Funderar lite på vad jag ska hitta på att göra på jobbet i morgon .Har fått en förfrågning om vi skulle sälja mammas hus då en tjej va intresserad .Fåse vad hon bjuder
Fast du dricker ju ofta kaffe sent och säger att du har svåra sömnproblem juÄr inte påverkad av kaffe för sömnens skull så det spelar ingen roll.
Men te kanske är bättre för hostan.
Nej det blev vi inte så vi hade turHur gick Det för er i stormen?? Blev ni drabbade??
Fast du dricker ju ofta kaffe sent och säger att du har svåra sömnproblem ju
Har ju provat att vara utan kaffe under långa perioder.Fast du dricker ju ofta kaffe sent och säger att du har svåra sömnproblem ju
Erkände för första gången exakt hur jävla dåligt jag mår nu.
Tack! heart
Kram älskade vännen