Tur jag inte bor nära dig, grannfejdenTänkte slänga ut grannen för nu känns det som att julen är över. Stjärnorna i fönsterna kan få sitta lite till mest bara för att dom är fina
Ska sätta mig och googla lite efter en sak jag måste införskaffa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tur jag inte bor nära dig, grannfejdenTänkte slänga ut grannen för nu känns det som att julen är över. Stjärnorna i fönsterna kan få sitta lite till mest bara för att dom är fina
Ska sätta mig och googla lite efter en sak jag måste införskaffa.
Mamma och pappa har fått plats på ett boende som ligger 2 km från där jag bor.
Lite orolig för att det är typ gångavstånd från deras hus .
Men ska åka och kolla på torsdag
Jo, det borde man göra. Har jag hört. Men har hela 7 veckor kvar faktiskt!
Är det inte bra med gångavstånd?
Skulle tycka det vore perfekt
Har haft några jobbiga dagar.
Min mamma har under en period om ngt år hört av sig igen och nästan hela tiden lyckats låta bli märkliga utspel.
Nu glömde jag svara på ett sms utan frågor i. Och i fredags kom då ett långt mess om att eftersom jag inte vill ha kontakt med min mor önskar hon mig lycka i livet etc etc. Det gjordes då när hon vet att jag jobbat som ett as, har hjärtklappning av stress och har svåra sömnproblem kl 22:30 och jag måste orka jobba..
Det är samma jävla visa som förr.
Jag försökte säga att om hon är osäker kan hon inte bara fråga etc.
Efter noll svar till idag så har jag för första gången bestämt mig för att bryta kontakten själv. Orkar inte med den där jävla jojo-grejen och bli så ledsen varje gå g hon försvinner några år för så konstiga skäl.
Så nu har jag talat om att det räcker. Att jag inte orkar mer.
Det kändes så enormt svårt. Det är ju min mamma liksom. Även om jag är vuxen och eg aldrig haft en vanlig mamma.
Så jag grät och grät. Killen är i DK en v och han blir ju orolig när han inte kan finnas här.
Men sen svarade mamman så insåg jag att det kommer aldrig gå. Jag har valt rätt även om det gör ont nu.
Men usch! Det gör ont!
Jag får fundera hur jag ska göra,Vad synd! Kolla om läkaren kan ta bort det därifrån? Rutan för diagnos är ju på första sidan...
Har du kommit ut nu?Inlåst i bilen
Dag två med fyllekaja till husmus.
Tror ni inte fanskapet lät bli råttfällan och gick på resterna av kartongen till vinet istället.
Funderar på att lägga fram brieost, kex och fikonmarmelad i råttfällan som passar till vinet. Kanske passar finsmakaren
Kriget är igång!
Jag har gått 9100 steg och ca 6.2 km fram tills nu alltså.Kollade för skojs skull hur mycket jag gått nu när halva dagen har gått bara för att få ett hum om hur mycket jag går. 9058 steg hittills, 5,1 km vet inte om det är mycket eller lite.
Kom på att sköterskan har bara öppet på fm på tisdagar. Så jag får gå dit i morgon i ställetSitter på bussen till jobbet som vanligt. Ska gå till vårdcentralen och visa upp min stortå sedan
Har du kommit ut nu?
Låter som råttan i ”Ratatouille”Dag två med fyllekaja till husmus.
Tror ni inte fanskapet lät bli råttfällan och gick på resterna av kartongen till vinet istället.
Funderar på att lägga fram brieost, kex och fikonmarmelad i råttfällan som passar till vinet. Kanske passar finsmakaren
Kriget är igång!